رازگشایی از قتل مرد تنها در خانه

مرد کنجکاو که صداهای عجیبی از خانه همسایه‌اش شنیده بود در تماس با پلیس ماجرای قتل این مرد تنها را در آپارتمانش فاش کرد.

رازگشایی از قتل مرد تنها در خانه

ساعت یک بامداد چهارشنبه 17 اردیبهشت مرد جوانی با مأموران کلانتری 133 شهرزیبا تماس گرفت و مدعی شد که از خانه همسایه‌اش صداهای عجیبی می‌آید و وی نگران است که برای این مرد تنها که در طبقه چهارم ساختمانشان ساکن است اتفاقی رخ داده باشد.

او گفت: دقایقی قبل از داخل خانه‌اش صدای مشاجره می‌آمد آنقدر صدا زیاد بود که به راه پله‌ها آمدم و تذکر دادم. بعد از لحظاتی درگیری تمام شد و این بار صدای موسیقی بلندی از آپارتمان واحد 15 به‌گوش رسید.

شهروز، صاحب خانه است و به تنهایی زندگی می‌کند و به‌نظرم اتفاقی برایش رخ داده است چرا که هر چه زنگ خانه را می‌زنیم که صدای ضبط صوت را کم کند بی‌فایده است.

به‌دنبال این تماس و هماهنگی‌های مأموران کلانتری با بازپرس کشیک قتل پایتخت مأموران راهی خانه مورد نظر در خیابان آلاله شرقی، بلوار تعاون شدند.

مأموران در ورودی آپارتمان را شکسته و به محض ورود به خانه 50 متری با جسد شهروز مواجه شدند.

دست و پای مرد 45 ساله با طناب قرمز بسته شده و دهانش نیز با دستمالی بسته شده بود.

خانه بهم ریخته بود و آثار خراشیدگی روی بدن شهروز از درگیری او با فردی دیگر خبر می‌داد.

با کشف جسد موضوع به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که اسناد و مدارک و گوشی تلفن همراه مقتول به سرقت رفته است.

در ادامه نگهبان ساختمان اطلاعات جدیدی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد. او گفت: من در اتاقک سرایداری‌ام بودم که سر و صدا را از خانه شهروز شنیدم.

تا از اتاقک بیرون بیایم و سوار آسانسور شوم که به طبقه چهارم بروم سه مرد را دیدم که هراسان از پله‌ها پایین آمده و ساختمان را ترک کردند.

بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد. همچنین دستور شناسایی و دستگیری مردان ناشناس نیز صادر شد.

منبع: روزنامه ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها