قتل پسر دانشجو با اسلحه وینچستر

مرد بدهکار که تحت تعقیب پلیس بود به‌خاطر اختلاف مالی هم اتاقی قدیمی‌اش را با شلیک ۴ گلوله به قتل رساند و گریخت.

قتل پسر دانشجو با اسلحه وینچستر

ساعت 21و30 دقیقه سه‌شنبه 16 اردیبهشت مأموران کلانتری 106 نامجو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد جوانی با شلیک 4 گلوله خبر دادند.

با شروع تحقیقات از سوی بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه که پانسیونی در نزدیکی محله پل چوبی در خیابان انقلاب بود مشخص شد قاتل با شکستن شیشه‌های اتاق نگهبانی وارد آنجا شده و جنایت را رقم زده است.

در بررسی‌ها مشخص شد عامل جنایت مردی به‌نام سیروس است که از حدود یک سال قبل از اصفهان به تهران آمده و در این پانسیون اقامت داشته است.

مقتول نیز مرد 21 ساله‌ای به‌نام فریبرز بود که با شلیک چهار گلوله در اتاقک نگهبانی به قتل رسیده بود.

نگهبان و شاهدان ماجرا سعی داشتند جلوی فرار قاتل را بگیرند، اما از آنجایی که وی اسلحه وینچستر به‌دست داشته، موفق به دستگیری او نشده بودند و مرد 36 ساله فرار کرده بود.

یکی از دوستان متهم در تحقیقات به مأموران گفت: سیروس مجسمه ساز و طراح دکوراسیون بود. آن‌طور که برایم تعریف کرده بود در اصفهان به خاطر ورشکستگی و بدهی مالی به مشکل برخورد کرده و به تهران فرار کرده بود و از آن به بعد مخفیانه در پانسیون زندگی می‌کرد. فریبرز - مقتول- اهل مازندران بود و برای تحصیل در رشته مهندسی فنی در دانشگاه به تهران آمده بود.

او ادامه داد: اوایل هر چند وقت یکبار فریبرز به پانسیون می‌آمد اما این اواخر اقامتش دائمی شده بود و هم اتاقی سیروس بود.

سیروس که به‌خاطر فرارش نمی‌توانست از کارت‌های بانکی اش استفاده کند، هر جایی که کار می‌کرد یا پول نقدی دریافت می‌کرد پول‌ها را به حساب فریبرز واریز می‌کرد.

طلب 15 میلیون تومانی

دوست متهم افزود: مدتی قبل سیروس از فریبرز خواسته تا پول‌هایش را به او پس بدهد اما هربار فریبرز بهانه‌ای می‌آورد و آخر سر هم گفته که پول‌ها را خرج کرده و باید به او فرصت بدهد تا پول‌ها را برگرداند. این اختلاف باعث شد که آنها اتاق هایشان را از هم جدا کنند و سیروس در اتاق شماره 8 ماند و مقتول هم به اتاق شماره 12 رفت.

درگیری آنها اما ادامه داشت و سیروس دفترچه یادداشتی 9 برگی داشت که داخل آن تمام پرداختی‌هایی که به حساب مقتول واریز کرده بود، داخل دفترچه نوشته بود.

مرد جوان ادامه داد: روز حادثه سیروس و فریبرز در بیرون از پانسیون همدیگر را می‌بینند و درگیر می‌شوند.

فریبرز به داخل پانسیون پناه آورد و به اتاقک نگهبانی رفت. سیروس هم به دنبالش رفت و با اسلحه وینچستری که به همراه داشت شیشه اتاقک نگهبانی را شکست و وارد شد و چهار تیر شلیک کرد.

شاهدان ماجرا که سعی داشتند مانع فرار متهم شوند وقتی با اسلحه تهدید شدند از ترس کنار کشیدند و سیروس فرار کرد.بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت متهم فراری، شناسایی خانواده مقتول و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها