سه شرور سابقه‌‎دار در ایرانشهر به هلاک رسیدند

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: سه نفر از اشرار معروف و سابقه‌دار جنوب استان سیستان و بلوچستان در درگیری با پرسنل انتظامی این شهرستان به هلاکت رسیدند.

سه شرور سابقه‌‎دار در ایرانشهر به هلاک رسیدند

محسن گل محمدی اظهار داشت: این سه شرور پس از سرقت مسلحانه نافرجام یک دستگاه خودرو در ایرانشهر به هلاکت رسیدند که از آنها چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه نیز کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: این اشرار که از سارقان مسلح معروف منطقه دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه و بیش از پنج فقره سابقه کیفری در دادگستری شهرستان با اتهامات قدرت‌نمایی و ایجاد ارعاب با سلاح، ایراد صدمه بدنی عمدی با سلاح، سرقت‌های مسلحانه متعدد، نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در منطقه بودند، پس از سرقت مسلحانه نافرجام یک دستگاه خودروی سواری ظهر امروز و تماس شاکی با پلیس ۱۱۰ و حضور سریع پلیس در محل سرقت و محاصره خیابان‌های اطراف به دنبال حمله مسلحانه و تیراندازی سمت مأمورین با تیراندازی متقابل مأموران به هلاکت رسیدند.

وی با تقدیر از حافظان نظم و امنیت و فرماندهی انتظامی ایرانشهر به دلیل اقتدار و حضور به موقع پرسنل آن، تصریح کرد: اینگونه اقدامات و برخورد قاطع با اشرار توسط پلیس باعث موجی از خرسندی و ابراز رضایت شهروندان فهیم و نجیب شهرستان ایرانشهر شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها