آغاز طرح بهارانه ۹۹ در ۳۵ کتابفروشی استان فارس

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز طرح بهارانه ۹۹ در کتابفروشی های استان خبر داد.

آغاز طرح بهارانه ۹۹ در ۳۵ کتابفروشی استان فارس

مهدی امیدبخش با اعلام اینکه ۳۵ کتابفروشی در این طرح مشارکت دارند از ارائه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف در کتابفروشی های عضو بهارانه ۹۹ خبر داد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای طرح بهارانه کتاب ۱۱ روز است، تصریح کرد: شروع طرح روز شنبه ۲۰ اردیبهشت جاری و پایان طرح ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت خواهد بود.

امیدبخش سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۱۵۰ هزار تومان) عنوان کرد و افزود: بدین ترتیب سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰۰ هزار ریال (۳۰۰۰۰ تومان) است.

معاون فرهنگی ارشاد فارس، اعلام کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت نشده اند مشمول طرح نمی‌شوند.

به گفته امیدبخش، ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

این در حالیست که وی تصریح کرد: کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

امیدبخش، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیر حضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل بهارانه امکان پذیر است.

به گزارش ، در طرح بهارانه کتاب ۱۳۹۹ «پا به پای برف: قصه کتابفروشی های ایران در قاب تصویر» هم اجرا می‌شود و اگر کتابفروشی داستانی دارد و می‌خواهد آن را به تصویر درآورد با خانه کتاب همراه خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها