ادامه لیگ هندبال رومانی از خرداد

لیگ هندبال رومانی حدود یک ماه دیگر از سر گرفته خواهد شد و لژیونرهای ایرانی باید در تمرینات تیم‌هایشان حاضر شوند.

ادامه لیگ هندبال رومانی از خرداد

لیگ هندبال رومانی به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی با تعطیلی مواجه شده بود اما قرار است از ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) ادامه پیدا کند. محسن باباصفری در تیم Timisoara، شاهو نصرتی در تیم بیزائو و سیدعلیرضا موسوی و سعید حیدری راد در تیم دینامو بخارست چهار لژیونر هندبال ایران هستند که در لیگ رومانی مشغول هستند.

باباصفری می‌گوید که قرار است لیگ هندبال رومانی از خرداد ماه از سر گرفته شود و از ۱۰ روز دیگر نیز تمریناتشان آغاز خواهد شد.

محسن باباصفری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ادامه مسابقات لیگ هندبال رومانی اظهار کرد: مسئولان روز گذشته تصمیم گرفتند که لیگ را ادامه دهند. البته قرار شد ۱۸ ماه می (۲۹ اردیبهشت) دوباره جلسه ای داشته باشند و در این مورد تصمیم نهایی را اعلام کنند اما ۹۰ درصد لیگ هندبال را در ماه ژوئن ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: اکنون قرار بر این است که از ۱۰ روز دیگر یعنی ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) تمرینات خود را آغاز کنیم. بازی‌های عقب مانده و کاپ رومانی نیز از ۱۴ تا ۲۸ ژوئن (۲۵ خرداد تا ۸ تیر) انجام خواهد شد.

لژیونر هندبال ایران در مورد فصل جدید خود نیز گفت: قبل از شیوع کرونا چند پیشنهاد از کشورهای مختلف داشتم اما به خاطر شیوع کرونا در شرایط خوبی نیستیم و همه چیز تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است. فعلا که پیشنهادی نیست.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها