شهردار زاهدان: تغییر و تحول اساسی در نظافت شهر ضروریست

شهردار زاهدان گفت: ضروریست در زمینه نظافت شهر تغییر و تحول اساسی طی برنامه سه ماهه صورت پذیرد تا وضعیت نظافت شهری مطلوبتری در سطح شهر داشته باشیم.

شهردار زاهدان: تغییر و تحول اساسی در نظافت شهر ضروریست

عبدالقادر پربار در نشست بررسی وضعیت خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: نظافت شهر یک ضرورت مهم جهت حفظ سلامت شهر و شهروندان، ارتقای سیما و منظر شهری و در نهایت رضایت‌مندی مردم را باید در پی داشته باشد.

وی بیان داشت: معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان در راستای نظافت شهری با بکارگیری مدیریت بهینه در امور و هماهنگی بیشتر با مناطق و شرکت‌های طرف قراداد شهرداری مبادرت و همچنین مناطق با جدیت، اختیارات و نظارت بیشتر نسبت به عملکرد شرکت‌های مربوطه اقدام کنند.

وی از معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان خواست برنامه اجرایی درحوزه خود را از هم اکنون شروع و در پیشبرد آن نهایت تلاش خود را بکار گیرد.

شهردار زاهدان در ادامه تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند در خصوص معضل زباله‌گردی آسیب شناسی و راهکارهای اساسی در این زمینه بابهره‌گیری از تجارب کلان شهرها ارائه دهد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان نیز در این نشست با تاکید برتقویت نظارت‌ برشرکت‌های خدماتی گفت: نیاز هست تا شرکت‌های خدماتی قوی و توانمند ازطریق فراخوان در راستای ایجاد رقابت پذیری بیشتر در حوزه امور شهری دعوت شوند.

براهویی افزود: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده در کمیته تخصصی خدمات شهر مقرر شده شرکت‌هایی که توان لازم را در جهت بهبود خدمات شهری ندارند در اسرع وقت حذف، تا نسبت به جذب و بکارگیری شرکت‌های توانمند مبادرت شود.

وی بیان داشت: حفاری شرکت گاز مشکلات عدیده‌ای را در زمینه نظافت شهری، نازیبایی معابر، ترافیک و نارضایتی شهروندان بوجود آورده است که بایستی در اسرع وقت شرکت گاز، نسبت به ترمیم حفاری‌ها اقدام نماید.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها