حکم شهردار شهرکرد ابلاغ شد

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، بهادر عبدالغنی به‌عنوان شهردار شهرکرد منصوب شد.

حکم شهردار شهرکرد ابلاغ شد

اکبر ایازی با اشاره به ابلاغ حکم شهردار شهرکرد از سوی وزیر کشور اظهارداشت: حکم انتصاب آقای مهندس بهادرعبدالغنی به‌ عنوان شهردار جدید شهرکرد توسط وزیر کشور امضاء و ظرف ۲۴ ساعت آینده ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه چندی پیش عبدالغنی رای اعتماد از شورای شهر شهرکرد را دریافت کرده بود، افزود: اعضای شورای اسلامی شهرکرد در نشست نهایی خود بهادرعبدالغنی را با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار شهرکرد انتخاب و معرفی کردند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به سوابق کاری شهردار شهرکرد بیان کرد: بهادر عبدالغنی، دارای کارشناسی ارشد عمرانی است و پیش از این در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ به‌مدت ۵ سال به‌عنوان معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد فعالیت داشته است.

ایازی ادامه داد: پیش از این نورالله غلامیان دهکردی شهردار سابق شهرکرد بود که در ۲۴ آذر سال‌جاری پس از ۹ سال فعالیت در این پست استعفا و درخواست بازنشستگی داد که با موافقت اکثریت اعضاء و شورای اسلامی شهرکرد مواجه شد.

وی گفت: پس از استعفاء غلامیان، با نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی مرکز استان، محمدرضا امیدی به‌عنوان سرپرست شهرداری شهرکرد انتخاب و معرفی شد.

ایازی در پایان افزود: با توجه به شرایط موجود و خطر شیوع ویروس کرونا، مراسم تکریم و معارفه به صورت محدود و داخلی برگزار می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها