خاتمی حرف های کلانتری را تکذیب کرد

رئیس جمهور اسبق کشورمان درباره ویدئویی که در آن عیسی کلانتری به نقل از وی، فتوایی از حضرت امام را نقل می‌کند واکنش نشان داد.

خاتمی حرف های کلانتری را تکذیب کرد

در روزهای گذشته عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در گفتگویی مدعی شد که امام خمینی در زمان حیاتشان، از سید محمد خاتمی وزیر وقت ارشاد درخواست داشتند که موسیقی بانوان را پخش کنند.

آقای خاتمی رئیس دولت اصلاحات نیز در مطلبی در کانال شخصی خود اظهارات کلانتری را رد کرد. متن پاسخ خاتمی به شرح زیر است:

درخصوص ویدئویی که در آن دکتر عیسی کلانتری به نقل از وی فتوایی از حضرت امام را نقل می‌کند واکنش نشان داد. متن پاسخ سیدمحمد خاتمی بدین شرح است:

صحبتهای جناب دکتر عیسی کلانتری درباب آوازخوانی زنان که در آن نسبتی به من داده شده بی اساس است. گرچه درحسن نیت آقای کلانتری تردیدی ندارم ولی اشتباه منافاتی با حسن نیت ندارد.

موضوع از این قرار است که مدیر کل محترم ارشاد یکی از استان‌ها، استفتایی از حضرت امام کرده بود که همخوانی زنان (و شنیدن مردان) حکمش چیست؟ امام نوشتند اگر فسادی بر آن مترتب نباشد اشکالی ندارد.

در سوال دوم پرسیده شده بود که تک‌خوانی زنان حکمش چیست؟ فرموده بودند حکم مسأله بالا را دارد.
نه یک‌بار نه دو‌بار، ابدا درباره پخش یا عدم پخش مطلبی نفرمودند."

کلانتری گفته بود: بنده وزیر کشاورزی کابینه بودم. ایشان(خاتمی) از حضرت امام (ره) مستقیماً برای خود من در دولت نقل کردند که من جسارت و جراتش را پیدا نکردم (آقای خاتمی الان زنده است. من این موضوع را چند جای دیگر هم نقل کرده ام) آقای خاتمی به بنده گفتند که حضرت امام به من دستور دادند که شما چرا از آواز خواندن خانم ها استفاده نمی کنید؟ به صورت تک خوانی نه به صورت گروهی.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • گمنام
    0

    مرده سیاسی ۸ ،سال مروج فساد وفحشا بود وآخرش هم یکی ازوزرای فاسدش پناهنده انگلیس شد ازگوزه هرآنچیز تراود که دراوست

    نظرات شما -
    • محبت
      0

      همه دنیا فاسدن و فحشا دارن بجز قماش شما که دستتون برا ملت شریف رو شده

    • کاربر ناشناس
      0

      هر کی خواهان رهایی و شادی مردم باشه از دید شماها که چیزی جز گریه و برسرکوبیدن روانهای بیمارتون رو تسلی نمیده میشه مروج فسادو فحشا در صورتیکه عوامل اصلی فساد و فحشا و بدبختی و فشار روحی به مردم خود شمایید که تا یه کم حجاب میبینید از بس فکر شهوانی دارید امنیت روانیتون به خطر میفته

    • یکی از مردم
      0

      هرکی مثل شما فکر نکنه اهل جهنمه و عامل فساد!!!!!!!!!!! با این عدالت و دین کدوم خدا رو می پرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ساده لوح
      0

      دکل نفتی و 700 میلیون دار برای بیکاری جوانان چینی و.... فحشا نیست افتخاره! البته برای شما افسادگراها!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    چه ممنون التصویر تمام شد رفت

  • منصور
    0

    بهترین رییس جمهور ایران که ۸سال کشوررابه بهترین شکل اداره کردوهیچ تورمی درطول ریاست جمهوری ایشان رقم نخورد ولی ماملت قدرشناسی نیستیم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ما جز فساد و بی بند باری در جامعه چیز دیگری ندیدیم در ۸ سال خاتمی .

    • کارمند سابق
      0

      فقط همون 8 سال آسایش داشتیم...من اون زمان بدون پارتی کار دولتی پیدا کردم ولی در دوران احمدی نژاد خواهرزاده مدیرعامل جانشین من شد و من رو جزء نیروی مازاد گذاشتند!!!!!!!!!

  • پارسا
    0

    برای اقای خاتمی که با خانمها دست داده و احوالپرسی کرده، آواز خواندن که چیزی نیست.البته وزیر فرهنگ ایشان (که خیلی به فرهنگ کشور خیانت کرد)حالا شده در خاج تشریف دارن و شدن کارشناس بی بی سی و شبکه های معاند. خانه از پای بست ویران کرده اید و........

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بی بی سی و سی ان ان خیلی خاتمی رو دوست دارن وزیرشم سخنگو بی‌بی‌سی شده و خیانت های فراوان انجام داده

    • یه نفر
      0

      من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش!

  • احمدی
    0

    اقا پارسای عجول وسریع القضاوه ، شما اصل ومتن خبر را نخوانده موضع گیری کرده ای ، اقای کلانتری می گوید مطلب اواز خوانی بانوان را خاتمی موقعی که وزیر ازشاد بوده برایش تعریف کرده ، شما بفرمایید چه ربطی به وزیر ارشاد انگلیس رفته دارد ؟ از حساب روز قیامت بترسید وراحت بهتان نزنید.

    نظرات شما -
    • بیچاره دین
      0

      خوب عزیز جان مگه نمیدونی اینها از بس خوبند از درون سینه ها باخبرند!!!!!!!!!!! وگرنه به ما همیشه یاد دادندتنها کسی که از درون سینه ها آگاه هست و اعمال انسان رو میدونه خداست...

  • رحیمی
    0

    اسلام این جماعت افراطی وداعش مسلک را که برای نشان دادن تصویر رئیس جمهور قانونی کشور در دهه هفتاد این چنین تهدید وچماق نشان می دهند رابا اسلام پیامبر رحمت ص که وقتی مکه را فتح کردند فرمودند خانه خدا و خانه ابوسفیان ( بزرگترین دشمنش ) امن است هرکس به این دو خانه پناه ببرد در امان است مقایسه کنید ، انوقت متوجه می شوید که چرا جوانان مسلمان به سمت مسیحیت گرایش پیدا کرده ومسیحی می شوند .الله اکبر از جهل این جماعت که فقط خود را حق مطلق دانسته و۸ میلیارد مابقی فرزندان ادم را مهدور الدم دانسته وصبح تا شام مرگ ، مرگ ،مرگ برایشان ارزو می کنند .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      نه بابا

  • کاربر ناشناس
    0

    اقایرحیمی شما چرا از مسله پرتی موضوع چیز دیگه است شما حرف دیگه می زنید کی گفته همه کفارهستن

  • مهدی
    0

    دوستان اگه دیوان حضرت حافظ شیرازی را نگاه کنیم پر است از کلمات زلف یار می ومیخونه جام شراب باده گساری وغیره می باشد آیا منظور حضرت حافظ معنای واقعی کلمه بود با ای اوصاف دکترسید محمد خاتمی هم اگه شعار اصلاحات را انتخاب کرد منظورش این نبودتوکشور میخونه بزنه وهرکه هرکاری دلش خواست انجام بده هرکسی ازاین شعار به اندازه سوادش یه برداشتی از دولت اصلاحات می‌کنه

  • نام مستعار
    0

    آقای خاتمی آب رو بریزید همونجایی که داره میسوزه چرا جای دیگه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها