اعلام وضعیت سفید در ۲ شهرستان‌ استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: در نتیجه نشست ستاد ملی کرونا دو شهرستان گیلانغرب و قصرشیرین از نظر شیوع ویروس کرونا دارای وضعیت سفید معرفی شدند.

اعلام وضعیت سفید در ۲ شهرستان‌ استان کرمانشاه

هوشنگ بازوند امروز در ستاد کرونا اظهار داشت: در نتیجه جلسه ستاد ملی کرونا در استان کرمانشاه وضعیت شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفید اعلام شده است.

بازوند عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شهرستان‌های دارای وضعیت سفید می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شب‌های قدر امکان برگزاری این آیین روحانی با حضور مردم در برخی از اماکن مقدسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم و به طور زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ثبت نام 59600 واحد صنفی متقاضی بازگشایی در سامانه گفت: دیگر واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی در استان نیز هر چه زودتر این ثبت نام را انجام دهند‌.

بازوند افزود: این واحدها تحت نظارت سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی و طبق پروتکل‌های مربوطه فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده کرمانشاه از جمله استان‌های موفق در مرحله اول غربال‌گری بود عنوان کرد: در مرحله غربال‌گری علاوه بر افراد بستری شده از دیگر افراد هم تست کرونا گرفته می‌شود و این کار موجب شناسایی ناقلان خاموش در سطح جامعه می‌شود و برنامه بسیار ارزشمندی در راستای حفظ سلامت جامعه محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها