دستگیری اعضای ۶ باند سارق مسلح در دزفول

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: اعضای ۶ باند سارق مسلح طی عملیات ضربتی پلیس آگاهی در دزفول دستگیر شدند.

دستگیری اعضای ۶ باند سارق مسلح در دزفول

منصور محمدی خباز شنبه شب به رسانه های دزفول گفت: این سارقان مسلح اقدام به سرقت موتورسیکلت، تلفن همراه، سرقت مغازه، منزل و زورگیری کرده بودند.

وی افزود: پیرو شکایت‌های متعدد شهروندان در خصوص سرقت و زورگیری در برخی مناطق شهر، شناسایی سارقان و زورگیران به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات ویژه پلیسی در عملیاتی همزمان و ضربتی ۱۶ سارق مسلح که در قالب ۶ باند اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: همه افراد دستگیر شده بزهکارانی هستند که به وسیله سلاح گرم و سرد اقدام به سرقت به عنف از شهروندان می‌کردند و در برخی موارد نیز اقدام به مجروح کردن تعدادی از شهروندان کرده بودند به همین دلیل پرونده آنها برای بررسی و تکمیل تحقیقات به بازپرس ویژه جرائم خاص ارجاع شد و به زودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده آنها جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی هیچگونه مماشاتی با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان امنیت مردم ندارد، افزود: برای رفاه حال شهروندان و بالا بردن ضریب امنیتی شهرستان به زودی عملیات ویژه‌ای برای دستگیری مجرمانی که آسایش، آرامش و امنیت شهروندان سلب می‌کنند اجرا می‌شود.

محمدی خباز افزود: مرخصی و اشتغال به کار به سارقان و مجرمان خطرناک زندانی داده نمی‌شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها