‍ ‍ رفع مشکلات ساخت کلینیک فوق تخصصی سامان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:‌در راستای اجرای طرحهای خیری بخش بهداشت و درمان، مشکل زمین کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیری سامان رفع شد.

‍ ‍ رفع مشکلات ساخت کلینیک فوق تخصصی سامان

اقبال عباسی شامگاه شنبه در نشست رفع مشکل زمین کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیری سامان تاکید کرد: ۸ هزار مترمربع زمین در شهرستان سامان برای احداث این کلینیک در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و خیر مربوطه قرار داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این زمین هنوز آماده‌سازی نشده، ‌اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نسبت به محاسبه قیمت منطقه‌ای آن اقدام و زمین مربوطه را به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واگذار کند.

عباسی تصریح کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد یا خیر مربوطه در حین اجرای طرح، نقشه تایید شده آماده‌سازی را براساس نظر ‌اداره کل راه و شهرسازی انجام دهد.

وی یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تامین هزینه مورد نیاز واگذاری زمین راهکارها و کمک‌های قانونی را به دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ارایه دهد.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این کلینیک در زمینی به وسعت ۸ هزار مترمربع، زیربنای ۳ هزار و ۵۵۰ مترمربع و در ۴ طبقه از سوی اسماعیل صدیقی سامانی یکی از خیران شهرستان سامان احداث خواهد شد.

مجید شیرانی تاکید کرد: این خیر سامانی برای احداث این کلینیک ۱۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز دستگاه‌های تخصصی و پیشرفته آن ۵۰ میلیارد ریال کمک می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها