موشه یعلون: انتخاب نتانیاهو بر اساس یک دروغ است

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت : نتانیاهو از ۳ بار برگزار شدن انتخابات کنست در یک سال برای دور زدن اتهامات فسادش استفاده کرد و انتخاب او به عنوان نخست‌وزیر بر اساس یک دروغ است.

موشه یعلون: انتخاب نتانیاهو بر اساس یک دروغ است

موشه یعلون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و عضو حزب یش عاتید در مصاحبه با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت که انتخاب بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست‌وزیر این رژیم بر اساس یک دروغ بنا نهاده شده است.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی افزود نتانیاهو از ۳ بار برگزار شدن انتخابات کنست در یک سال برای دور زدن اتهامات فسادش استفاده کرد.

دادستان کل رژیم صهیونیستی حدود یک ماه و نیم قبل، کیفرخواست نتانیاهو را به دادگاه قدس اشغالی تقدیم کرده و او به اولین نخست‌وزیر تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل شد که در زمان اشتغال به این سمت در یک محکمه قضائی به جرائم ارتشا، کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم شده است.

در حالی که پرونده فساد مالی نتانیاهو قطورتر می‌شود، آویخای مندلبیت، دادستان رژیم صهیونیستی با تشکیل کابینه از سوی او موافقت کرد.

حامیان حزب لیکود معتقد‌ند که دادگاه عالی فاقد صلاحیت لازم برای بررسی این موضوع است و اینکه کابینه ائتلافی را موضوعی تمام شده می‌دانند. از آنجا که محوریت شکایت مطرح شده متهم بودن نتانیاهو به فساد اقتصادی است، لیکود اصرار دارد که تنها در صورتی که رای حتمی علیه نتانیاهو صادر شود، او از مقام خود خلع می‌شود.

نتانیاهو و گانتز پس از مدت‌ها کشمکش نهایتا توانستند به توافقی دست یابند. بر اساس این توافق نخست‌وزیری در اراضی اشغالی به صورت گردشی بین نتانیاهو و بنی‌گانتز در حال چرخش خواهد بود. گانتز تا زمان نخست‌وزیری در پست وزارت جنگ در کابینه حضور خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرحسام
    0

    نه تنها نتانیاهو، بلکه کل ماهیت رژیم صهیونیستی بر پایه دروغ است...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها