مدیرعامل فرودگاه امام خبر داد؛

انجام تست جدید کرونا از مسافران کشورهای پرخطر

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از انجام تست کووید ١٩ از مسافران ورودی از کشور های پرخطر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) خبر داد.

انجام تست جدید کرونا از مسافران کشورهای پرخطر

محمد مهدی کربلایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسافرانی که مبدا آن‌ها کشور های پر خطر اروپایی و آمریکا باشد، تست کرونا می‌گیرد و به مدت ۲ هفته در منازل خود قرنطینه خواهند شد.

وی افزود: تست مخاط به عنوان دقیق‌ترین تست کروناست و طی ۲۴ ساعت به مسافر اعلام می‌شود و این تست ها در فضاها و اتاقک های مخصوص دریافت و انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: استقرار پایگاه مراقبت بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن های ورودی و خروجی ترمینال، ضدعفونی مستمر مسافران ورودی، بار هوایی، ترمینال و تاکسی ها از تمهیدات ستاد مقابله با کرونا در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ است.

به گزارش ایسنا، پیش از این تب‌سنجی مسافران ورودی از کشورهای مختلف برای غربالگری ویروس کرونا در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شد که در ابتدا به صورت دستی و پس از مدتی، این کار با همکاری دانشجویان و متخصصان دانشگاه صنعتی شریف به صورت اتوماتیک و با استفاده از دوربین‌های حرارتی صورت می‌گرفت.

منبع: ایسنا

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها