مدیر فرودگاه بین المللی لامرد معرفی شد

با ابلاغی از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سهراب عزیزی به عنوان مدیر فرودگاه لامرد منصوب شد.

مدیر فرودگاه بین المللی لامرد معرفی شد

سیاوش امیرمکری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت دلیل این انتصاب را تعهد، سوابق و تجربه‌های عزیزی اعلام و اظهار امیدواری کرده است.

مدیر جدید فرودگاه لامرد با استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه‌های توسعه استان به کار برد.

از جمله مأموریت‌های عزیزی در این ابلاغ می‌توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی مؤثر با شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه‌های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی اشاره کرد.

در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نیز تعامل مؤثر با مسؤولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف تاکید شده است.

پیش از این پرویز میری مدیریت فرودگاه لامرد را برعهده داشت.

فرودگاه بین‌المللی لامرد یکی از فرودگاه‌های استان فارس است که در فاصله ۱۹۳ کیلومتری فرودگاه شیراز و در شمال شهر لامرد در ۶ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته‌است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها