واژگونی خودروی لیفان در قزوین با 2 کشته و یک مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو لیفان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

واژگونی خودروی لیفان در قزوین با 2 کشته و یک مجروح

سرهنگ احمد اشرفی در تشريح اين خبر گفت: شب گذشته در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد واژگونی در آزاد راه "قزوین-کرج" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری لیفان در مسیر شهر محمدیه به قزوین نرسیده به عوارضی واژگون شده که در این سانحه متاسفانه راننده و سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و یک نفر نیز مجروح شده است.

وي با اشاره به اینکه سرنشین 10 ساله بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد، افزود: کارشناس پليس راه، علت اين حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده لیفان اعلام کرد.

سرهنگ اشرفی در پايان تصریح کرد: عدم توجه به جلو از جمله تخلفات حادثه ساز بوده و موجب بسياری از حوادث ترافيكی مرگبار است که با کمی صبر و حوصله در رانندگی می توان از وقوع اين حوادث جلوگيری کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها