مرمت و بهره برداری ۳۷۴ واحد مسکن سیل زدگان در مازندران

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: باهمکاری نهادی حمایتی تاکنون بیش از ۳۷۴ واحد مسکن ویژه سیل زدگان در استان احداث، مرمت و بهره برداری شده است.

مرمت و بهره برداری ۳۷۴ واحد مسکن سیل زدگان در مازندران

سرهنگ محمدمهدی اقبال پور صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران به گسترش گروه‌های جهادی و عمومی کردن گفتمان جهادی، اشاره کرد و از تشکیل گروه جهادی خدمت‌رسان در بیش از چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج استان خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ارائه خدمات گوناگون در ۶۰ نقطه محروم، کم‌برخوردار و در معرض آسیب‌های اجتماعی، با انواع ارائه خدمات گوناگون مشغول به فعالیت هستند.

به گفته اقبال پور گروه‌های جهادی با همگرایی عناصر محلات شامل امام جماعت، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، دهیار و شورای روستا، در همه عرصه‌های زیرساختی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اشتغال، خدمات‌رسانی می‌کنند تا رشد و پیشرفت محله، به صورت متوازن صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در ادامه به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی هم اشاره کرد و با اعلام اینکه در سال گذشته با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی، احداث و تحویل شد، گفت: بیش از ۳۷۴ واحد مسکن سیل‌زدگان استان، با همکاری نهادهای حمایتی و حضور پررنگ گروه‌های جهادی، احداث و مرمت و به بهره‌برداری رسید.

اقبال پور در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب که اقتصاد اولویت فوری کشور است، خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی که در مقابل اقتصاد بانک محور قراردارد، از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه نفت یک ثروت ملی است و می‌بایست به درستی از آن استفاده شود، تاکید کرد: باید از خام فروشی نفت و نیز وابستگی بیش از حد اقتصاد کشور به آن، جلوگیری کرد.

اقبال پور با اعلام اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا، طرح کلی تولید و کسب و کار استان را مبتنی بر اقتصاد بدون نفت طراحی کرده است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، یادآور شد: این سازمان با استفاده از ظرفیت و توان گروه‌های جهادی تخصصی، آمادگی دارد تا در زمینه تحقق شعار سال، بهبود فضای تولید و اشتغال و نیز رفع سایر مشکلات استان، به دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها