نجات معجزه‌آسای زن زنده‌به‌گور شده + تصاویر

زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده به گور شده بود توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد.

نجات معجزه‌آسای زن زنده‌به‌گور شده + تصاویر

زن میانسال اکراینی که در یک قبر زنده به گور شده بود با خوش شانسی از این حادثه جان سالم بدر برد.

نینا رُدچِنکو ۵۷ ساله که توسط دو برادر ۲۷ و ۳۰ ساله اش مورد شکنجه قرار گرفته و سپس در قبرستانی زنده به گور شده بود با خوش شانسی از قبر خارج شد.

این اتفاق در منطقه ماریانسک اکراین رخ داد.

هر دو برادر این زن به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبودند.

آن‌ها پس از شکنجه خواهر خود او را به قبرستانی نزدیک منتقل و سپس با حفر یک قبر او را زنده به گور کردند.

این دو برادر با چوب بیسبال ابتدا به خواهر خود حمله ور شده و سپس او را به قبرستان منتقل کردند.

در حالی که این دو مرد تصور می‌کردند خواهرشان مرده باشد، اما نینا با کنار زدن خاک‌هایی که روی سر او ریخته بودند توانست جان سالم بدر ببرد.

او پس از این حادثه در حالی که نیمه جان بود و دچار شکستگی بینی و فک نیز شده بود به بیمارستان منتقل شد.

قبری که این زن در آن زنده به گور شده بود توسط خود او حفر شده بود.

برادر نینا پس از انتقال خواهرشان به قبرستان او را مجبور کرده بودند تا با دست خود قبرش را حفر نماید.نجات معجزه آسای زن زنده به گور شده!

نینا در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی اکراین در شرح این حادثه گفت: آن‌ها مرا مجبور کردند تا در داخل قبری که خودم حفر کرده بودم دراز بکشم و سپس مرا زنده زنده خاک کردند.

من دستانم را روی صورتم قرار داده بودم و سعی می‌کردم تا نفس بکشم.

آن‌ها می‌خندیدند و از نقشه خود برای کشتن تمام اعضای خانواده ام صحبت می‌کردند.

آن‌ها پس از زنده به گور کردن من در حالی که تصور می‌کردند مرده باشم قبرستان را ترک کردند.

نجات معجزه آسای زن زنده به گور شده!

بنا به گزارش پلیس نینا در خانه اش حضور داشت که با برادرانش پس از ورود به خانه اش به او حمله ور شدند.

آن‌ها پس از حدود ۲ ساعت شکنجه نینا، او را به قبرستان منتقل کردند. سپس در حالی که نینا بیهوش شده بود با ریختن آب روی سرش او را به هوش آورده و این زن را مجبور به حفر قبرش کردند.

در حالی که پلیس دو برادر این زن را دستگیر کرده تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

بنا به گفته پلیس این دو برادر به اتهام شکنجه خواهرشان و همچنین تلاش برای انجام قتل دست کم به ۱۰ سال زندان محکوم خواهند شد. بنا به گفته پلیس اکراین این دو مرد همچنین به آدم ربایی نیز متهم هستند.نجات معجزه آسای زن زنده به گور شده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    شما اول نوشتی دوبرادر خیال کردن خواهرشون مرده بردنش قبرستون بعد گفتی خواهر رو مجبور به کندن قبر کردن ،این کارا فقط خواص خودمون نه کشورهای جهان اول اروپایی. اینو نوشتی که چی بیا ببین چه پدرهای که از خجالت خانواده خودکشی میکنن نه عزیزم این ننگا وصله خودمونه نه جهان اول ،اونجا همچین اتفاقاتی نمی افته

    نظرات شما -
    • Ns
      0

      منظورت از خودمون کیه ؟ شما درباره خودت صحبت کن چون من هرچی فکر میکنم تو فامیل و دوستان و اطرافیانم از این موردا پیدا نمیکنم شاید فامیل واطرافیان شما اینطورین درضمن من نمیگم ما خوب اونا بد ولی اخبار خارجی هم ببینی پر هست ازاین جنایتهای به اصطلاح جهان اولیها پس بیخود سنگ اونارو به سینه نزن نون ونمکت رو اینجا میخوری زیر پرچم اونا سینه میزنی

    • به ایرانی
      0

      چی میزنی برای خودت.....شعر میبافی!!!!!! من متن رو خوندم ، اصلٱ اونجوری که نوشتی نبود، کمتر توهم بزن!

  • تربلینک
    0

    عجب توحشی دارند این اکراینی ها!!!! یک کتابی از دورهٔ اردوگاه های‌مرگ نازیسم میخوندم که باسم (تربلینکا )بود و همین اکراینی ها اداره اش میکردند،چنان شقاوت و قساوتی رو بخرج میدادند که از حد تصور خارجه، بعد این پایین یه نفری باسم « ایرانی» کامنت گذاشته میگه اونا متمدنند ، جهان اولند،!!و ماییم که توحش داریم،شکمی حرف نزن!!! داخل اردوگاه قتل نفس، زنای محصنه ، اتاق گاز برای کشتار جمعی،سوزاندن اجساد بطرز بسیار فجیع،نمونه های کوچکیه که خدائیش روی داعش در برابرش سفیده!!!ااینم وارثین حالاشون که بخواهر مادر و‌خونوادهٔ خودشون رحم نمیکنند.

  • Hami
    0

    نویسنده عزیز چرا ماستا را ریختی تو قیمه ها. دفعه دیگه خواستی از این سر هم بندی ها کنی حداقل قبلش متن رو یه دفعه کامل بخون پارادوکس نداشته باشه آبرومون بره.

  • علی
    0

    چرا انقدر غرب گدایید انها تافته جدا بافته نیستن بیایین واقعیات دنیا را باور کنید

  • ایرانی
    0

    سوال دارم لطفا. جواب بدور از توهین و تخریب باشد دوستان سنگ سار زنان بدست تعداد زیاد انسانها، در بیرحمی بدتر از این داستان که معلوم نیست حقیقت دارد،ایا مسببین بی دین بودند یا مست ؟دوستان یک انسان واقعی یک مومن واقعی باید رحیم و بخشنده باشد باید صلح طلب باشد من به اعمالم مینگرم ایا به کسی ستم کرده ام حتی در سایه دینم،دل انسانی را بدرد اورده ام پیروز و برقرار باشید

  • محمد
    0

    ب قول ما ایرانیا چ خوب چ بد همه با هم صلوات

  • کاربر ناشناس
    0

    خانواده کشی !!! این خبرا جدیدا در اینجا زیاد شده دلیلی جز مشکلات مالی و که روح و روان همه رو به هم ریخته و اتفاقات بد اجتماعی عامل همه بدبختیهاست مردم به جان همدیگر نیفتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها