پلمپ ۷۰۰ واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی کردستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا کنون ۷۰۰ واحد صنفی که اصول بهداشتی را رعایت نکردند، پلمب شده است.

پلمپ ۷۰۰ واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی کردستان

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه های اجرایی، از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، تمامی مأموریت های محوله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده است.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و افزود: پلیس استان کردستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحد های صنفی و غیره در دستور کار قرارداد داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: انجام این مهم خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.

سرهنگ حیدریان در ادامه به گزارشی از اقدامات مقابله ای پلیس در برخورد با متخلفان حوزه امنیت و سلامت اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح با ۲۴۴ دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به نظارت و کنترل بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: طی این مدت بیش از ۷۰۰ واحد صنفی که به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان توجه نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها