جشنواره فروش گوشی سامسونگ به مناسبت رو معلم

معلم گرامی از تو تشکر می‌کنم برای هدایت ما و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی تویی که ما را از

جشنواره فروش گوشی سامسونگ به مناسبت رو معلم

فروشگاه اینترنتی آترامارت به مناسبت فرا رسیدن روز معلم جشنواره ویژه فروش گوشی های سامسونگ را برگزار می نماید.

در این جشنواره خرید گوشی سامسونگ تا 100 هزار تومان تخفیف به همراه یک آنتی ویروس رایگان انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی آترامارت با سابقه چندین ساله در فروش کالاهای دیجیتال و مرجع تخصصی کالای دیجیتال تضمین‌کننده کیفیت کالای ارائه شده با بهترین قیمت است. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است به‌صورت پویا و نظامند در توسعه و تعالی رضایت مشتری گام مؤثر بردارد و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در تحقق اهدافی چون قیمت‌های مناسب و ارائه‌ی فناوری‌های به‌روز پیش‌گام باشد. این فروشگاه بیش از ۱۰ هزار کالای متنوع دارد و با ضمانت بازگشت ۱۰ روزه به‌دنبال جذب اعتماد مشتریان است. فروشگاه آترامارت علاوه‌بر فروش محصولات، از دفتر خدمات پس از فروش با بیش از 20 سال سابقه بهره می‌برد که این امر نیز بر رضایت مشتری این فروشگاه افزوده است.

در آترامارت می‌توانید به‌سادگی و با چند کلیک در هر زمان و مکان گوشی موبایل خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا تهیه نمایید و مقابل درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

در این فروشگاه می توانید به راحتی در بخش خرید اقساطی گوشی موبایل انواع مختلفی از برند های موبایل از جمله اپل ، سامسونگ ، هوآوی و شیائومی بدون ضامن و در شرایط بسیار خوب تهیه نمایید.

از دیگر محصولات موجود در فروشگاه آترامارت می‌توان به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، قطعات کامپیوتر (مادربرد، کارت گرافیک، حافظه، پردازنده و درایو نوری اینترنال و اکسترنال)، دستگاه‌های ذخیره‌سازی (هارد دیسک و SSD های اینترنال و اکسترنال)، مانیتور، کامپیوترهای بدون کیس (کامپیوترهای مینی پی‌سی و یکپارچه)، تجهیزات شبکه (مودم، کارت شبکه، روتر، اکسس‌پوینت و سوییچ)، ماشین‌های اداری (پرینتر و فکس و اسکنر)، لوازم جانبی (لوازم جانبی موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و کامپیوتر)، کنسول بازی، دوربین‌های دیجیتال عکاسی و انواع ساعت‌های هوشمند اشاره کرد که کلیه محصولات را می‌توان به صورت نقد و اقساط تهیه نمود.

فروشگاه اینترنتی آترامارت تاکنون به‌عنوان تامین‌کننده کالا با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی همکاری داشته است و آمادگی خود را جهت همکاری در فروش نقدی و اقساطی با تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام می‌کند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها