بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در انبارهای هلال احمر قم ذخیره شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۶ انبار امدادی در جمعیت هلال احمر استان قم وجود دارد که در این انبارها بیش از هزار و ۵۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته افزوده شده است.

بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در انبارهای هلال احمر قم ذخیره شد

هادی سلیمی اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان قم برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در سراسراستان آمادگی کامل دارند که بر این اساس تقویت و شارژ انبارهای امدادی هلال احمر قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ۶ انبار امدادی در جمعیت هلال احمر استان قم وجود دارد که در این انبارها با هدف آمادگی و پاسخگویی اثربخش و کارآمد در زمان حوادث احتمالی بیش از هزار و ۵۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته ذخیره شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه تقویت و شارژ انبارهای امدادی استان شامل اقلام زیستی و امدادی است، افزود: ۵۳۰ بسته غذایی یک ماهه و هزار و ۵۰۰ تخته پتو نیز به ذخایر استراتیژیک استان اضافه شده است.

وی از امکان تماس با تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت خبر داد و اظهار داشت: همشهریان در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت می‌توانند برای کمک رسانی با شماره اضطراری ۱۱۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها