نمونه‌گیری در منزل توسط آزمایشگاه جهاددانشگاهی قزوین

آزمایشگاه جهاددانشگاهی قزوین در ایام کرونایی اقدام به اجرای طرحی کرده است که درآن نمونه‌گیری در منزل انجام و جواب آزمایش از طریق پیامک برای بیماران ارسال خواهد شد.

نمونه‌گیری در منزل توسط آزمایشگاه جهاددانشگاهی قزوین

افراد متقاضی برای دریافت خدمات در منزل می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۸۳۳۲۴۲۳۳۵ و ۰۹۱۰۸۹۶۰۵۷۲ تماس بگیرند و یا به سایت Jdarman.ir مراجعه کنند.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی جهاد دانشگاهی واحد قزوین مرداد ماه سال ۹۲ با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی با نرخ‌های مصوب بخش عمومی فعالیت خود را آغاز کرد.

از جمله خدمات و مزیت‌های این آزمایشگاه می‌توان به انجام آزمایشات هورمون با روش فلورسنت و با بهره‌گیری از دستگاه Mini-vidas و کیت‌های پیشرفته با ضریب خطای بسیار پایین، انجام آزمایشات هموتولوژی با بهره‌گیری از دستگاه پیشرفته Sysmex xs۸۰۰i با روش فلورسنت فلوساتیومتری و به صورت فول دیف و انجام آزمایشات بیوشیمی با بهره‌گیری از دستگاه اتوآنالایزر تمام اتوماتیک BT۳۰۰۰ اشاره کرد.

آزمایشگاه جهاددانشگاهی دارای بخش آنالیز اسپرم است و این آزمایش با بهره‌گیری از روش‌های اختصاصی رنگ‌آمیزی تا سه مرحله انجام می‌شود و در محیطی مناسب نیز امکان حضور زوجین فراهم شده است.

تمامی خدمات این آزمایشگاه برای اولین بار در استان قزوین با تعرفه‌های بخش عمومی و به میزان ۵۰ درصد کمتر از تعرفه‌های خصوصی توسط پرسنل مجرب و متعهد ارائه می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها