اکران آنلاین فیلم سینمایی طلا در VODها

فیلم سینمایی طلا ساخته پرویز شهبازی قرار است چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت توسط پردیس نماوا به صورت آنلاین بلیط فروشی و اکران داشته باشد.

اکران آنلاین فیلم سینمایی طلا در VODها

فیلم طلا با بازی هومن سیدی دومین فیلم اکران شده در پردیس نماوا و پلتفرم اکران آنلاین خواهد بود.

زمان انتشار فیلم سینمایی طلا در پردیس نماوا

فیلم سینمایی طلا سال ۹۷ ساخته شد و پس از حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و کاندید شدن برای ۲ سیمرغ بلورین این جشنواره، هرگز فرصت حضور در گیشه های سینما را پیدا نکرد و حالا پس از یک سال و نیم انتظار، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت این فرصت را پیدا کرده تا در برابر نگاه علاقه‌مندان به سینما در پردیس نماوا قرار گیرد.

فیلم سینمایی طلا در ژانر درام اجتماعی با بازی هومن سیدی مثل دیگر فیلم‌های پرویز شهبازی به درگیری‌ها و دل‌مشغولی‌های دهه شصتی ها می‌پردازد که در دهه چهارم و اواخر جوانی‌شان حضور دارند و با وضعیت مالی خود مشکل دارند و هرکدام به نحوی در تلاش هستند تا وضعیت خود را بهبود دهند و در این مسیر با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند.

توضیح در مورد شرایط خرید بلیت و تماشای آنلاین و دانلود فیلم سینمایی طلا

مدت اکران فیلم سینمایی طلا در پردیس نماوا ۶۰ روز خواهد بود.

مدت زمان دسترسی به فیلم سینمایی طلا بعد از خریداری بلیط با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان در این بخش ۶ ساعت خواهد بود و کاربران در این مدت می‌توانند فیلم طلا را چندین بار تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.
امکان دانلود آفلاین برای فیلم سینمایی طلا وجود نخواهد داشت.

عوامل و خلاصه داستان فیلم سینمایی طلا

فیلم سینمایی طلا در تهران امروز و در میان نگرانی از وضع بد مالی سال های اخیر می‌گذرد. نقش اصلی فیلم سینمایی طلا منصور با بازی هومن سیدی هفت هشت ماه است که حقوقی نگرفته و کارفرمایش بی‌رودروایسی از هفت هشت ماه بی‌پولی دیگر خبر می‌دهد. مجبور است با ماشین کار کند و تازه در ادامه فیلم است که به مشکلات وخیم مالی او پی میبریم. برادرش رضا از زنش جدا شده و از ترس مهریه پنهان شده است و اجاره خانه‌ آنها را هم منصور می‌دهد.

دختر این برادر که فیلم طلا نامش را از نام او گرفته، طلا به بیماری لاعلاج فلج اطفال مبتلاست و کسی جز منصور را ندارد. در این میان در جمع دوستانه دوست‌دخترش دریا صحبت از این می‌شود که باید کار و بار خودشان را راه بیاندازند و شریک شوند. منصور با تمام مخالفت هایش و ناخواسته در این یک طرح پرهزینه مشارکت می‌کند، اما مشخص است که از عهده هزینه‌هایش برنمی‌آید و گرفتاری‌های منصور تازه از این جا شروع می‌شود که یکی دوتا هم نیست و تا حد جنایت هم پیش خواهد رفت!

فیلم سینمایی طلا یک فیلم عمیق دیگر از پرویز شهبازی

پرویز شهبازی کارگردان سرشناسی که پیش از این با فیلم‌های نفس عمیق، عیار ۱۴، دربند و مالاریا در جشنواره فیلم فجر خوش درخشیده است، این بار نویسندگی، تدوین و کارگردانی فیلم سینمایی طلا را به عهده گرفته. پرویز شهبازی بعد از مالاریا دوباره به سمت سینمای داستان‌گو بازگشته است.

شهبازی بعد از مدتی کم‌کاری با یک فیلم ساخت خودش و یک فیلم‌نامه که برای رسول صدرعاملی به جشنواره فجر رفت و حضور پررنگی داشت.

پرویز شهبازی با مسافر جنوب اولین بار در سینمای ایران شناخته شد. فیلمی که دنباله‌رو سینمای کیارستمی محسوب می‌شد و آن سال‌ها سینمای کند و متکی به نابازیگرها که در روستاها فیلمبرداری می‌شد هواداران زیادی داشت.

شهبازی اما در اولین سال دهه هشتاد با نفس عمیق به موفقیت بزرگی رسید که هنوز که هنوز است روی کارنامه کاری او سایه انداخته است. به حدی که هر فیلم جدیدی از او با عنوان فیلم جدیدی از سازنده نفس عمیق شناخته و تبلیغ می‌شود، دردسر بزرگی است. به خصوص که از میان سه فیلمی که بعد از آن ساخت، عیار چهارده و دربند و مالاریا، تنها دربند توانست موفقیتی هرچند نسبی به دست آورد. فیلم طلا در میان کارهای شهبازی مسلما جایی بالاتر از مالاریا می‌ایستد و احتمالا از دربند هم بالاتر.

تجربه دلپذیر تماشای آنلاین فیلم ایرانی طلا را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید. مشتاقانه منتظر حضورتان برای بار دوم در پردیس نماوا هستیم.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها