حمایت دولت از کارگرانی بیکار شده بر اثر کرونا

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان البرز با تقدیر از اقدامات واحدهای صنعتی حوزه غذایی و دارویی در البرز گفت:دولت از کارگرانی بیکار شده بر اثر کرونا حمایت می‌کند.

حمایت دولت از کارگرانی بیکار شده بر اثر کرونا

حسین فلاح نژاد در بازدید از چند واحد صنعتی استان البرز که به منظور تقدیراز تلاش این واحدها برای مقابله با ویروس کرونا انجام شد، اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان البرز که ازابتدای شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس تلاش کردند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود:تعداد زیادی از واحدهایی تولیدی استان البرز حتی در زمان تعطیلات هم به فعالیت خود ادامه داده و تعطیل نکردند.

مدیرکل تعاون کارروفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه تولید این واحدها با رعایت فاصله گذاری و جهت رفع نیازهای مردم در ایام کرونایی بوده است، بیان کرد: یکی واحد تولید کننده ماسک‌های فیلتر دار در استان البرز در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه 30 هزار ماسک فیلتر دار دارد و بنا دارد با اضافه کردن 10 دستگاه جدید میزان تولید ماسک خود را به روزانه 80 الی 90 هزارعدد ارتقا دهد.

فلاح نژاد با تاکید براینکه امنیت مواد غذایی در کشورها در زمان شیوع کرونا به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی امنیت کشور محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد : دو واحد تولیدی البرز در کنار سایر واحدهای نمونه در تولید مواد غذایی دیگر در البرزهم در زمینه تامین مواد غذایی وهم تامین امنیت غذایی در استان نقش ویژه ای داشتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی مواد غذایی در البرز در ایام کرونا برای تامین اقلام مورد نیاز مردم شبانه روزی تلاش کردند،عنوان کرد: دولت از کارگرانی که در اثر بیماری کرونا بیکار شده اند حمایت میکند و بسته‌های حمایتی دولت در قالب تسهیلات و بسته‌های معیشتی ویژه کرونا در این خصوص است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان البرز گفت: در سال جاری نیز این بسته‌ها و حمایت‌های دولت فرصتی برای کارگران، تولیدکنندگان و صنایع فراهم میکند تا موانع اشتغال خود را برطرف و بخشی از مشکلات خود را در این خصوص مرتفع کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها