دزد بدشانس بعد از کتک خوردن جان باخت

سارق جوانی که به همراه دوستش برای سرقت به یک باغ رفته بود با کتک کاری های نگهبان جوان و دوستانش به کام مرگ رفت.

دزد بدشانس بعد از کتک خوردن جان باخت

سامان دوست سهراب که در اثر کتک کاری نگهبان باغ و دو دوستش جان باخته است، اظهار کرد: 8 فروردین ماه من به اتفاق سهراب برای سرقت از باغی در محدوده جاجرود رفتیم ولی از شانس بد ما سه نفر در باغ حضور داشتند که ما را دستگیر کردند و تا آن جا که توانستند ما را کتک زدند و سپس رهایمان کردند.

سامان در ادامه گفت: از آن جا که حال من نسبت به سهراب مساعد تربود با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردند.

در همین حال ،سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: یکم اردیبهشت ماه کارآگاهان با هماهنگی‌های قضایی راهی باغ اعلامی شدند و در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر وآنان در تحقیقات اولیه به ضرب و شتم هر دو سارق اعتراف و اعلام کردند، ما در باغ در حال استراحت بودیم و ناگهان متوجه حضور دو سارق شدیم که در حال سرقت فنس های آهنی بودند.

بلافاصله دستگیرشان کردیم و پس از ضرب و جرح هر دو را رها کردیم و اطلاعی از فوتنداشتیم.

سرهنگ گودرزی افزود: با توجه به دستگیری عاملان جنایت و اعتراف صریح به ضرب و جرح، هر سه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفتند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    0

    دزدی وحرامخواری وکله برداری آخرتی ندارد مانندهیزم دراتش

  • زاگرس انارانی
    0

    هرچند که قتل نفس بدون حکم شرعی وقانونی گناه وجرم است ولی سزای دزد و حرام لفمه نباید کمتر از این باشد

  • Keyvan
    0

    بدبخت شدن تو ایران از دزد خیلی حمایت میشه اون چندتا بدبخت که دزدارو زدن کلی دیه و زندان در انتظارشونه

  • حسین
    0

    به جهنم که مرده پلیس درد ما باید از دزدها جانبداری کنه

  • ناشناس
    0

    اولا که به حریم خصوصی مردم وارد شده اند و آنها خوب کاری کردند که کتک زده اند من هم احساس آنها را درک میکنم چون از روی گرسنگی دزدی کرده اند در ۲انی قانون نیز باید از جان مردم محافظت کند و جلوی دزدی را بگیرد نه آنکه از سارقان حمایت کند و از مردم دیه بگیرد

    نظرات شما -
    • غلام داغون
      1

      من از دزد حمایت نمیکنم اما طرف نمیتونه به بهانه دزدی یک فنس که جرمش دوسال زندانه بیاد خودش دزد رو بدون محاکمه به قتل برسونه. اگه قرار باشه هر کسی به تبع خودش اعمال قانون کنه نمیشه. ازطرفی دیگه دزد زمانی دزد محسوب میشه که کاری براش وجود داشته باشه اما بازم برای زیاده خواهی میره دزدی. پول فنس مگه چقدر بوده که آدم کشتید؟ الان صد برابر پول فنس رو باید دیه بدید و حبس بکشید و سابقه دارشید.

  • حسین
    0

    برای حمایت از دزد ها و نهادینه شدن این فعل خیر خواهان برخورد با عوامل این اتفاق هستیم

  • محمد مهدی
    0

    خوب کاری کردن که زدن کشتنش. دزدو که ناز نمی کنند.

  • سعید محمودی آذر
    1

    خوب نباید می‌زدند اونا را بلکه باید به پلیس اطلاع میدادند در ثانی اونا خودشون از این دزدا وضعشون بدتر بوده که همچین زدند که طرف مرده، صد در صد باید دیه بدهند تا درس عبرتی باشد برای کسانی که خودشون برای خودشون قانون مزارند و به پلیس خبر نمی دهند. دزدی مجازاتش قطع انگشت زندان شلاق و ... است ولی مجازات قاتل مرگه

  • اریایی
    0

    در زمان جنگ چرا ما منتظر نشدیم پلیس بین‌الملل بیاید با صدام برخورد کند با متعرض باید بر خورد کرد در جواب محمودی اذر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها