احمدی نژاد باز هم به پاپ نامه نوشت

رئیس جمهور پیشین کشورمان به پاپ فرانسیس نامه نوشته است. او پیش از این به پاپ بندیک شانزدهم نیز نامه نوشته بود.

احمدی نژاد باز هم به پاپ نامه نوشت

کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد از ارسال نامه او به پاپ فرانسیس به مناسبت آغاز سالی نوی میلادی خبر داده و سر خط موضوعات مطرح شده در آن بیان کرده است.

در کانال رئیس جمهور سابق چنین نوشته شده است:

نامه تاریخی و بسیار مهم دکتر احمدی نژاد خطاب به پاپ فرانسیس

- دکتر احمدی‌نژاد در نامه‌ای بسیار مهم و روشنگرانه که به مناسبت آغاز سال نو میلادی خطاب به پاپ فرانسیس آقای خورخه ماریو برگولیون رهبر مسیحیان کاتولیک جهان فرستاد، مسئولیت خطیر الهی و انسانی ایشان و دیگر رهبران دینی را به انجام اصلاحات بنیادین در مناسبات ظالمانه حاکم بر جهان خاطرنشان کرد.

- رئیس‌جمهور سابق ایران در این نامه تأکید کرده است که شما به عنوان عالی‌ترین مقام بزرگترین دستگاه دینی جهان، بیش از همه مسئولیت دارید تا در یک همفکری و سپس همکاری بزرگ و تاریخی برای بهبود زخم‌هایی که بر چهره زمین نشسته و لکه‌های زشتی که چهره بشریت را مخدوش کرده است، در یک جریان هماهنگ و جهانی با مقامات دینی و مذهبی در سراسر جهان و با یک اقدام جمعی جهانی در برابر ظلم، ستم، تبعیض، فقر، جهل، نفرت، فساد، تباهی، جنگ، ویرانی، استعمار و استبداد قیام کنید.

- این نامه دوازدهم بهمن ماه سال گذشته و به احترام آنکه زبان مادری پاپ فرانسیس اسپانیولی است، به دو زبان فارسی و اسپانیولی به نمایندگی واتیکان در تهران تسلیم شده است.

- متن کامل این نامه تاریخی به زودی منتشر خواهد شد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • کاربر ناشناس
    0

    چه رویی داره

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اگر یارانه میگیری اگر با ده میلیون مسکن مهر گرفتی وتوش نشستی اگر سود سهام عدالت و خود سهام را داری از همین اقاست اگر میخورد از لایانگشتانش هم برای مردم میریخت حالا چی اطعید تا حالا سی درصد اجناس،گرونشده اچارهها سربفلک کشیده خرید خونه پنجاه متری یک میلیارد ه ما همیشه ناشکریم

    • محمد خواجه قمی
      0

      راه را داری کج میری طناب پاپ پوسیده تر طناب خودت هست

  • یک جهان انسانی ارزویم
    0

    اگه تونست این ارمانهای الهی را در داخل ایران پیاده کند ان وقت از دیگران توقع داشته باشد.البته نفس نوشتن نامه خیلی خوب است و این پیام را می دهد که در داخل زورش به کسی نمی رود و متوسل به مقام مذهبی و حهانی پاپ شده است.

  • ایرانی
    0

    شما اگه دزدی و اختلاس همان روزهای اول جلوش میگرفتین الان این وضعمان نبود،الان نیاز نیست به فکر فقر بدبختی باشید،جناب پروفسور.

  • ایرانی
    0

    برو کشکت را بساب آخه چرا اجازه می دهی بهت بی احترامی بشه هشت سال بست نبود اجازه بده ببینیم چه خاکی به سرمان میریزیم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      هرجایی که هستی خدا پشت پناهت دکتر احمدی نژاد انشااله که خداوند کمکت کنه که به داد مردم مصتضف برسی

    • تورانی
      0

      ایشان اجازه ندهد هم این دولت داره خاک میریزه سرت عامو جون

  • فریدون احمدی
    0

    درود بر شیر مرد ایران واقعا پشت مردم فقیر بودی و همیشه از مردم فقیر حمایت میکردی و یک انقلابی بودی

  • ایرانی
    0

    ما ابرانی کلا عاشق یک صحبت حتی در حد بک goodmorning با چشم رنگیها هستیم.بی خودی پا رو گاز گذاشتیم که رابطه با غرب را منکر بشیم.

  • رضا
    0

    قدر احمدی نژاد را ندانستید روحانی نصیب تان شد

  • منصور
    0

    سهام عدالت را ازاد کن . نوشتن نامه مشکلی را حل نمیکنی

  • ......
    0

    احمدی نژاد همون شخصیه که طبل رسوایی خیانت مقامات بلندپایه رو به صدا درآورد و چون اکثریت خطاکار بودن حضور احمدی نژاد رو تاب نیاوردن و با دمیدن در شیپورهای سیاه شروع به تخریب ناجوانمردانه کردن و شما هم هرآنچه از این رسانه های خائن شنیدید تکرار می کنید...

  • یحیی
    0

    دولت نهم و دهم اگه خوب نبود بد هم نبود.چقد ما باید از عمر طی کنیم بفهمیم کی خوبه کی بده.انصاف داشته باشیم.البته اگه این سایت پیام موافقا رو بذاره!

  • مری
    0

    باباول کن ابرونونوبردی تودنیاخیال میکنه سفیرالهیه یه نامه هم به خودت بزن بابت فساددوران جمهوریت

  • حاشیه نشین!
    0

    مردم ایران لیاقت احمدی نژاد رو نداشتن. لیاقت شما آدم های مثل خودتون بی عرضه و پرحرف هست

  • ح
    0

    درود بر احمدی نژاد که روزی در سازمان ملل گفت چرا این سازمان باید در آمریکا باشد ایشان انسانی آزاده و خواهان آسایش و آرامش بشریت و احقاق حقوق بشر از هر رنگ و نژادی است بعنوان یک ایرانی بوجود چنین شخصیتی افتخار می کنم..

  • ۴۳۴۳
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زهم بهترند خدا را بر آن بنده بخشایش است که خلق خدا زو در آسایش است تو کز مهنت دیگران بی غمی نباید که نامد نهند آدمی

  • ناصر
    0

    واقعا خدا خیرش بده خیلی کارش درست بود حالا یک وقت اگر کسی میاد نظر بد میده اون دیگه خودش مشکل داره یا دستش تو دست حسن کلیده زیاد نباید دلخور بشیم احمدی نژاد درد مردم فقیر میدونست هر چقدر هم کار انجام بده یک عده چشماشون کوره گوشهاشونم کررررررر

  • امید
    0

    دوستان خدا رو در قضاوتهاتون مد نظر باشه نه خواهش وامیال شخصی این اقای احمدی نزاد از جنس عده ای حرام خور تا خرخره غرق فساد همه جوره بودن از انها نبود شب وروز خودم رصد میکردم داخل شهرها ودهات میچرخید عاشق خدمت بود املای ننوشته علط نداره عزیزان بخودمان بیاییم جای شهید وجلاد عوض نشه قاسطین ومارقین زمان هستند انها هم دنبال منافعند چطور امام معصوم علی ع رو با انهمه عبودیت وجهاد در راه اسلام بی نماز خواندن وتوسط شقی ترین فردشهیدش کردن انهم درمحراب مسجد الان هم وضعیت تغییر شکلی داردولی خناسان در طول تاریخ بوده وهست اما ما چرا از تجربه تاربخ درس نمیگیربم وخودمان رابه دستخنا سان خونخوارمیسپاریم تا دوباره سرنوشت خودمون دستافراد نالایق بدهیم به خودمان بیاییم ساده نگدریم چون ان دنیا پاسخگو باشیم دل امام زمان (عج)و رهبرمون با انتخابمون شاد کنیم گول ظاهرافراد مکاررونخوریم به خودمون ومردم لایق همه خوبیها پشت نکنیم این مملکت مال همه ماخوبهاست ظالمین ولیبرالها با وعده های دروغ فریبمان ندهندبه خدا توکل کنیم درامان حق

  • امیر حسین
    0

    بازهم جو گیر شده بابا شما به داد یاران پاک دست در زندان هست برس

  • .
    0

    سلام به خوا نامه بنویس اقای احمدی.. سرنوشت ادمی خودش اوز میکنه.. توجع به سوره رعد بکن...

    نظرات شما -
    • ....
      0

      چیشی گفطی ؟؟؟؟!!!! اصاً خودط فحمیدی؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها