رئیس سازمان حشد شعبی عراق:

دفاع از کشور و ملت عراق را ادامه می‌دهیم

رئیس سازمان حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه حشد شعبی به اصول خود در دفاع از وطن و مردم پایبند می‌ماند، گفت: این نیروها به حمایت از مسیر استراتژیک دفاع مردمی که پیروزی بر تروریسم را رقم زد، ادامه خواهند داد.

دفاع از کشور و ملت عراق را ادامه می‌دهیم

فالح فیاض، رئیس سازمان حشد شعبی عراق در کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه افتتاح بیمارستان "فرمانده شهید ابومهدی المهندس" در استان المثنی با تاکید بر اینکه حشد شعبی تمام تلاش خود را برای مقابله با کرونا انجام خواهد داد، اظهار کرد: حشد شعبی به ارائه انواع حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها و تلاش‌های خود ادامه می‌دهد.
فیاض گفت: حشد شعبی به برخی اصول پایبند هستند که مهم‌ترین آنها پاسخ به فراخوان مرجعیت عالیقدر است و این سازمان به دفاع از کشور و مردم پایبند است.
رئیس حشد شعبی تاکید کرد: حشد شعبی با وحدت و ثبات راه خود برای حمایت از مسیر استراتژیک دفاع مردمی که پیروزی را محقق کرد، طی می‌کند و به حمایت از مقاومت مردم در برابر این ویروس ادامه می‌دهد.
او در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای این سازمان که نقش بسزایی در احداث بیمارستان شهید ابومهدی المهندس و پیش از آن ساخت بیمارستانی مشابه در استان کربلا ایفا کردند، تاکید کرد: دست در دست یکدیگر برای مقابله با این بحران خواهیم ایستاد.
از سوی دیگر عبدالکریم خلف، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: فرماندهی کل با بیانیه منتشر شده در تاریخ ۲۳ آوریل جاری درباره تیپ‌های ۴۴، ۲۶، ۱۱ و ۲ حشد شعبی موافقت نکرد.
خلف گفت: ارتباط این گروه‌های مجاهد با فرماندهی کل تنها ارتباطی اداری و عملیاتی است و شامل بسیاری از مواردی که در آن بیانیه عنوان شده بودند، نمی‌شود.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه بر اهمیت حفظ وحدت حشد شعبی و تسلیم بودن تمامی تیپ‌های آن در برابر اصول انضباطی و نظامی و دستورات فرماندهی عالی همانند سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها