جذب سرمایه‌گذاران بومی در استان کردستان یک نیاز ضروری است

استاندار کردستان بر جذب سرمایه‌گذاران بومی در این استان در راستای تسریع در روند خدمت‌گزاری بهتر به مردم تأکید کرد.

جذب سرمایه‌گذاران بومی در استان کردستان یک نیاز ضروری است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با منتخبان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نمایندگان مردم، ابراز امیدواری کرد مدیران و نمایندگان استان بتوانند در کنار هم گام‌های اساسی در راستای توسعه استان بردارند.

وی کردستان را استانی توانمند و دارای ظرفیت‌های بالقوه از جمله آب، خاک و معادن عنوان کرد و افزود: اگر این توانمندی‌ها به فعلیت برسد می‌توانیم در اقتصاد کشور تأثیر گذار باشیم.

مرادنیا با اشاره به برخی اقدامات مهم انجام شده در استان از جمله افزایش چشمگیر بودجه استان، تخصیص آب استان، تأمین آب شرب پایدار برای شهرستان‌ها، ریل گذاری راه آهن، تعریف طرح‌های پیشران توسعه در حوزه کشاورزی و صنعت، اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری و همچنین برنامه‌های فرهنگی مانند قرارداد ساخت سریال سنجرخان، برگزاری کنگره مشاهیر کردو تابوشکنی برگزاری رسمی جشن نوروز، تاکید کرد: با توجه به منابع محدود و درخواست‌های نامحدود، لازم است برای ایجاد توسعه در استان هر ساله تعدادی پروژه تعریف و نمایندگان و مدیران همه با هم برای تحقق آنها تلاش کنیم.

استاندار کردستان در ادامه اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری در استان به ویژه از سوی سرمایه گذاران بومی را یادآور شد و تلاش برای ارتقا دیدگاه توسعه نگر بویژه در لایه کارشناسی دستگاه‌ها را ضروری دانست.

مرادنیا عنوان کرد: امروز زمانی است که اگر صادقانه و با تعهد اخلاقی در کنار هم باشیم، می‌توانیم کارهای زیادی در استان انجام دهیم

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها