رانندگان تاکسی سنندج تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در راستای حمایت از رانندگان ناوگان تاکسیرانی به ۲۶۰ راننده تاکسی وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی پرداخت می‌شود.

رانندگان تاکسی سنندج تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

امیر جمشید نژاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ۲۶۰ راننده تاکسی وام قرض الحسنه دریافت می کنند، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش یافت و رانندگان ناوگان در این دوماه با کاهش درآمد مواجهه بودند.

وی افزود: در راستای حمایت از رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی اتحادیه تاکسیرانی کل کشور با یکی از بانک‌های عامل جهت پرداخت وام قرض الحسنه به این قشر زحمتکش به توافق رسید.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت وام ۲ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی خبر داد خبر داد و اعلام کرد: اتحادیه تاکسیرانی فقط ۲۶۰ سهمیه وام را به رانندگان تاکسی در سنندج اختصاص داد.

جمشید‌نژاد عنوان کرد : با توجه به اینکه بیش از ۳ هزار تاکسی فعال در سطح شهر داریم و به دلیل آن که حقی از کسی ضایع نشود با حضور نمایندگان رانندگان تاکسی قرعه کشی صورت گرفت و ۲۶۰ راننده تاکسی جهت دریافت وام قرض الحسنه تعیین شدند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این قرعه کشی بین رانندگان تاکسی خطی و مسیری انجام و لیست افراد انتخاب شده به اتحادیه تاکسیرانی کل کشور جهت دریافت وام ارسال شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها