یکی از فعلان محیط‌زیستی بازداشتی، مبتلا به کرونا است

وکیل سام رجبی از فعالان محیط زیست بازداشتی گفت: اما در طی آزمایش‌هایی که برای جراحی باید انجام می‌داد، متوجه شدند جواب آزمایش کرونای او مثبت است و برای قرنطینه شدن به زندان بازگشته است.

یکی از فعلان محیط‌زیستی بازداشتی، مبتلا به کرونا است

سید محمد آقاسی وکیل سام رجبی از فعالان محیط زیست بازداشتی گفت: او برای عمل جراحی که مدتی پیش درخواست داشت، به بیمارستان رفت. امروز قرار بود جراحی شود، اما در طی آزمایش‌هایی که برای جراحی باید انجام می‌داد، متوجه شدند جواب آزمایش کرونای او مثبت است و برای قرنطینه شدن به زندان بازگشته است.

وکیل رجبی گفت: از آنجایی که او زندانی است، یا باید مرخصی بگیرد و به خانه بازگردد یا اینکه به یک شکلی اجازه‌ی مرخصی به او بدهند، او را در بیماستان نگه نداشته‌اند زیرا در ابتدا برای یک عمل جراحی دیگری به آنجا مراجعه کرده بود. در تماسی که با خواهر خود داشت به او گفته بود من را در زندان به بخش قرنطینه برده‌اند.

آقاسی درباره‌ی وضعیت جسمانی سام رجبی گفت: ظاهرا نشانه‌ای ندارند، علائمی ندارد یا اینکه تازه به بیماری کرونا دچار شده و یا ناقل بی‌علامت میکروب است. از آنجایی که حکم او بالای ۵ سال است به او مرخصی داده نشده و با درخواست او موافقت نشده است.

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها