دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش دارای سابقه و تحت تعقیب پلیس خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در کرمان

سرهنگ اصغر زاهدی گفت: اوایل خرداد ماه امسال در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی بین چند تن از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر کرمان و فراری بودن دو نفر از این اراذل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

اواظهار داشت: در ادامه با تحقیقات انجام شده مشخص شد این ۲ متهم پس از ارتکاب جرم به سمت شهرستان‌های جنوبی فرار کرده اند و به مدت ۸ ماه تحت تعقیب ماموران پلیس بودند.

سرهنگ زاهدی بیان داشت: متهمان متواری این پرونده که همگی از اراذل و اوباش سابقه داری هستند که به علت ارتکاب جرایم مختلف و شرکت در درگیری دسته جمعی و قدرت نمایی با سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب بودند پس از چندین ماه کار اطلاعاتی در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهر کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته این مسئول انتظامی یکی از متهمین دارای ۵ فقره سابقه و دیگری ۱۳ فقره سابقه از جمله زورگیری، اخلال در نظم و آسایش عمومی، چاقوکشی، مزاحمت برای نوامیس، نزاع و درگیری‌های متعدد فردی و دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ضرب و جرح با سلاح سرد را در سوابق دارد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان، برهم زدن امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان و تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش و افراد سرکشی که محیط‌های عمومی را میدان عرض اندام خود فرض می‌کنند، با جدیت و قاطعانه ادامه خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها