پرداخت وام ۴۰میلیون ریالی به رسانه‌های قزوین

استاندار قزوین گفت: به منظور حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال استان که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند، ۱۰۰فقره تسهیلات ۴۰میلیون ریالی پرداخت می‌شود.

پرداخت وام ۴۰میلیون ریالی به رسانه‌های قزوین

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان قزوین با همکاری رسانه‌ها، مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان، عملکرد بسیار مطلوبی در سطح کشورداشت و به خوبی توانست از عهده کنترل و مهار این ویروس در سطح استان برآید.
جمالی پور اضافه کرد: خوشبختانه در قزوین از دهم فروردین به بعد میزان شیوع ویروس کرونا روند کاهشی داشته است و هم اکنون بیماران مثبت کرونا در استان کمتر از ۸۳نفر بوده و ۱۳۴نفر مشکوک و ۲۳نفر در حال بستری هستند.
استاندار قزوین با تقدیر از زحمات رسانه‌های فعال استان در این مدت، افزود: برای حمایت از این رسانه‌ها و خبرنگاران فعال که در دوره شیوع ویروس کرونا کمک کار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بودند ۱۰۰فقره وام ۴۰میلیون ریالی و بسته‌های غذایی و معیشتی در نظر گرفته شده است.
جمالی پور گفت: همچنین استمهال هزینه‌های آب، برق و گاز مراکز رسانه‌ای استان در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان مطرح خواهد شد و پرداخت با تاخیر آنها برای این مراکز مصوب می‌شود.
استاندار قزوین ادامه داد: کاهش یا استمهال اجاره بهای مراکز رسانه‌ای فعال استان نیز اگر بخش خصوصی باشد مورد مذاکره قرار می‌گیرد و اگر متعلق به بخش دولتی باشد بخشیده می شود.
جمالی پور خاطر نشانکرد: ما برای حمایت از رسانه فعال و روی پا نگه داشتن آن در این شرایط هر کاری که مقدور باشد انجام می دهیم چون رسانه را همراه خود می‌دانیم و حضور رسانه را در جامعه برای ایجاد امید و نشاط و همبستگی ضروری تلقی می‌کنیم.
استان قزوین ۵۶ نشریه استانی، ۶۵ نمایندگی نشریات سراسری و ۱۶ خبرگزاری دارد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها