انصاری‌فرد: جاه‌طلب بودم و می‌خواستم بهترین باشم

مهاجم تیم فوتبال السیلیه بر این اعتقاد است که تیمش در آسیا از تجربه لازم برخوردار نبوده و به همین دلیل در پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر شهر خودرو شکست خورد.

انصاری‌فرد: جاه‌طلب بودم و می‌خواستم بهترین باشم

روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه امروز خود (چهارشنبه) گفت‌وگویی با کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه منتشر کرد که در زیر می‌خوانید.

* شرایطت پس از پایان دوران مصدومیت چگونه است؟

خدا را شکر دیگر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. با یک برنامه تمرینی تحت درمان قرار گرفتم و اکنون همراه سایر بازیکنان در برنامه تمرین‌های کادر فنی تیم السیلیه ویژه دوران شیوع ویروس کرونا شرکت می‌کنم.

* تمرینات در این شرایط سخت چطور هستند؟

این شرایط استثنایی است که پیش از آن در جهان وجود نداشت. فوتبال، ورزش و حتی به طور کل زندگی با شیوع این ویروس متوقف شده‌اند. من برای همه آرزوی سلامتی می‌کنم و از آنها می‌خواهم با ماندن در خانه به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند. درباره تمرین‌ها هم باید بگویم در خانه و محیط ایزوله بیرونی هستند. هدف این تمرین‌ها نیز حفظ آمادگی بدنی در صورت آغاز دوباره لیگ و بازگشت به میدان است.

* این شرایط می‌تواند چه تاثیری روی هر بازیکنی بگذارد؟ رژیم غذایی خاصی داری؟

باید رژیم بسیار دقیق و کنترل شده در حوزه غذا، مصرف میوه و سبزی‌ها داشته باشیم. همچنین باید تمرین‌ها در دو نوبت مختلف و در صورت امکان حتی شبانه انجام شوند. باید با شرایط کنونی سازگار شویم و با آن مقابله کنیم.

* نخستین فصل حضورتان در تیم السیلیه را چگونه ارزیابی می‌کنی. از عملکردت راضی هستی؟

فصل خوبی است و برای ارائه بهترین‌ها جاه‌طلب بودم. مهمترین موضوع برای من سازماندهی تیمی در لیگ است و این موفقیت محسوب می‌شود. در آغاز با تجربه بازی در لیگ ستارگان قطر نیاز به کمی زمان در السیلیه برای هماهنگی و آشنایی با محیط این تیم داشتم. سپس محیط تیمی بسیار خوب و خانوادگی السیلیه به من کمک زیادی کرد. این تیم همیشه قدرت خود را حفظ می‌کند و اعضای آن به خوبی با هم همکاری می‌کنند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها