۵۷۰ هزار ماسک توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۵۷۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار جفت دستکش با همکاری سپاه فتح و بسیج در کارگاه‌های راه‌اندازی شده، تولید شده است.

۵۷۰ هزار ماسک توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه کارگاه تولید دستکش توسط خادمان شهدای سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح یکی از این کارگاه‌ها در یاسوج گفت: این سه کارگاه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت راه اندازی شده‌اند و با استفاده از ظرفیت 13 دستگاه روزانه 15 هزار دستکش تولید می‌شود.

سرهنگ جهانگیر با بیان اینکه دستکش‌های تولیدی در اختیار مجموعه استان قرار می گیرد و از ظرفیت آن‌ها در بحث قرارگاه زیستی استفاده می‌شود، افزود: دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) بوده و این پروژه‌ها نیز به میمنت این روز این کارگاه‌ها با هدف خدمت به مردم راه اندازی شده‌اند.

وی بیان کرد: از آغاز اعلام شیوع ویروس کرونا سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و بسیج با همکاری برخی نهادها کارگاه‌های تولید ماسک, دستکش, لباس بیمارستانی، مواد ضدعفونی و ... راه اندازی کرده‌اند.

انصاری تصریح کرد: تاکنون 570 هزار ماسک و 30 هزار جفت دستکش در این کارگاه‌ها تولید که بخشی بین مردم توزیع و بخشی نیز آماده توزیع بوده و افزون بر 15 هزار بسته معیشتی و بهداشتی نیز بین مردم توزیع شده است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اللل
    0

    شده اند همه کاره مملکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها