معاون کل وزیر بهداشت:

حضور کمرنگ سلبریتی‌ها برای کمک و مقابله با کرونا/ تقاضا می‌کنم به مازندران سفر نکنید

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به حضور کمرنگ سلبریتی ها برای کمک به مقابله و کنترل کرونا ویروس خواهان حضور افراد مشهور در این حوزه شد.

حضور کمرنگ سلبریتی‌ها برای کمک و مقابله با کرونا/ تقاضا می‌کنم به مازندران سفر نکنید

ایرج حریرچی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا ویروس در استانداری مازندران با بیان اینکه در همه کشورها افراد مشهور و معروف، سلبریتی ها و افراد محبوب نقش بزرگی در آموزش مسائل مربوط به کرونا و جمع آوری و کمک به کرونا نقش پررنگی دارند، حضور سلبریتی ها را در کشور برای مقابله و فرهنگ سازی برای مهار کرونا ضعیف دانست.

وی افزود: در حال حاضر به جز ورزشکاران و تعداد محدودی از افراد مشهور از مابقی سلبریتی ها اقدام قابل توجهی در زمینه آموزش یا جمع آوری کمک‌های مربوط به کرونا ندیدیم که لازم است همه اقشار در این زمینه ورود پیدا کنند.

حریرچی درباره وضعیت مازندران از نظر مهار کرونا گفت: این استان در اسفندماه با موج سنگین کرونا مواجه بود که با تدابیر صورت گرفته و فداکاری پرسنل و همکاری سایر دستگاه توانستند بیماری را به میزان قابل توجهی کنترل کنند.

معاون کل وزیر بهداشت یاداور شد: در هفته گذشته شاهد بودیم مازندران جزو شش استانی است که افزایش جزئی از نظر شیوع کرونا داشته است و با توجه به رفع محدودیت تردد بین استانی، مازندران یکی از آسیب پذیرترین استان‌ها در معرض شیوع کرونا است.

وی از مردم کشور به ویژه تهران ی‌ها تقاضا کرد به هیچ وجه قبل از ماه رمضان برای حفظ سلامت خود و مازندرانی‌ها به این استان سفر نکنند زیرا این استان با محدودیت زیرساخت‌ها مواجه است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها