کالاهای اساسی ماه رمضان از پنج‌شنبه در قزوین توزیع می‌شود

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در استان قزوین توزیع می‌شود.

کالاهای اساسی ماه رمضان از پنج‌شنبه در قزوین توزیع می‌شود

علی اکبر کبیری افزود: سال‌های گذشته با برپایی نمایشگاه طرح ضیافت، کالاهای اساسی عرضه می‌شد ولی در سال‌جاری به‌علت شیوع کرونا کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از روز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت در بیش از ۸۰ فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان عرضه خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای عرضه کالاهای اساسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۸۰۰ تُن برنج هندی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم هفت هزار و ۸۰۰ تومان، ۸۰۰ تُن شکر با قیمت هر کیلوگرم چهار هزار و ۷۰۰ تومان، ۲۵۰ تُن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۳ هزار تومان و ۵۰۰ تُن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع کالاهای اساسی ۲۵ گروه متشکل از بازرسان سازمان به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی بر قیمت‌ها و کیفیت اقلام عرضه شده در بازار نظارت خواهند داشت و به صورت روزانه و مستمر بازار را رصد خواهند کرد.

کبیری با اشاره به تولید اقلام بهداشتی در استان، یادآور شد: ۳۳ واحد تولیدی و دانش‌بنیان، اقلام بهداشتی مورد نیاز استان را برای مقابله با کرونا تولید کردند و طی ۲ ماه اخیر بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در استان تولید و توزیع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها