بهترین محافظ برای کولر گازی

شاید شما از آن دسته افرادی هستید که برای اولین بار اسم استابلایزر و تثبیت کننده ولتاژ به گوشتان می‌خورد.

بهترین محافظ برای کولر گازی

در مقاله زیر به طور کامل درباره استابلایزر شرح داده شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر نوسانات برق شهری دستگاه های برقی شما آسیب دیده و یا سوخته باشد.
و اگر تا به حال هیچ کدام از لوازم برقی شما نسوخته است ، انسان خوش شانسی بوده اید.

به دلیل نوسانات ناگهانی که در حال حاضر وجود دارد و با توجه به هزینه ها و قیمت های بالای کلیه لوازم برقی از جمله یخچال فریزر، لباسشوبی و کولر گازی، تلویزیون، لپ تاپ، در صورت عدم کنترل نوسانات برقی یا نداشتن برق ثابت 220 ولت، این نوسانات می تواند بیشترین صدمات را به این لوازم منجر گردد .

بنابراین جهت حفاظت این لوازم برقی، خرید یک استابلایزر تک فاز توصیه می شود.

ممکن است در بعضی از صنایع که از برق سه فاز هم استفاده می کنند و احتمال صدمه دیدن برای این دستگاه های سه فاز مانند دستگاه CNC،دستگاه پزشکی ،سی تی اسکن و لیزر و یا هر گونه دستگاه سه فازی که نیاز به برق 380 ولت ثابت دارد که وجود دارد ، وجود و خرید یک استابلایزر سه فاز پیشنهاد می شود.

تمام شرایط گارانتی این نوع دستگاه ها داشتن یک ولتاژ ثابت و بدون نوسان می باشد . توصیه می شود برای جلوگیری از این ضرر و زیان های کلان از یک استابلایزر کوچک برای کلیه لوازم برقی صوتی و تصویری روشنایی و الکتریکی استفاده می شود.

استابلایزر چیست؟

استابلایزر وسیله ای است که جهت جلوگیری از نوسان و پرش های ناگهانی برق شهری و تثبیت ولتاژ برای محافظت از کلیه لوازم برقی خانگی و لوازم برقی صنعتی استفاده می شود .

استابلایزر با داشتن یک ترانس تقویت و یک برد میکروپروسسوری برق ورودی را در هر ثانیه چک نموده و در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ به صورت اتوماتیک یک ولتاژ ثابت را به مصرف کننده ارائه می دهد.

استابلایزر خانگی

استابلایزر های خانگی یکی از بهترین محافظ ها در سراسر کشور هستند که می توانند جهت حفاظت از کلیه لوازم خانگی و تجهیزات حساس استفاده شوند که برخی از مصرف کنندگان آن را به نام ترانس های اتوماتیک یا ترانس افزاینده برق می شناسند.

آیا استفاده از استابلایزر در خانه لازم است؟

باید به عنوان یک مشاور و یک متخصص بگوییم که در زمینه های استابلایزر در صورتی که نوسان ولتاژ یا پرش ولتاژ در خانه خود مشاهده می کنید، باید از استابلایزر استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر درباره استابلایزر صنعتی را از لینک آن دریافت کنید.

چطور استابلایزر مناسب را برای منزل خود پیدا کنیم؟

برای انتخاب یک استابلایزر مناسب برای یک منزل چند راه حل ساده وجود دارد:

• فقط برای آن دستگاهی که نوسان ولتاژ تاثیر بیشتری روی آن دارد، استابلایزر تهیه کنید.
• به عنوان مثال برای محافظت از یک تلویزیون، میتوان از استابلایزر 1500 واتی که تحمل 6 آمپر را دارد ، استفاده کرد .
• در صورت تمایل به محافظت از کلیه لوازم برقی منزل با توجه به اینکه اداره برق کنتورهای 25 یا 32 آمپری ارائه می نماید ، می توانید یک استابلایزر سروو موتوری 5 الی 8 کاوا نسبت به داشتن کولر گازی و یا عدم موجودی آن در منزل را انتخاب نمایید.
• یا جهت مشاوره درباره خرید استابلایزر مناسب با کارشناسان پیمان الکتریک تماس بگیرید.

مزایای استابلایزر

یک استابلایزر دارای مزایای و ویژگی های زیر است:

• باعث حفاظت از کلیه لوازم برقی در برابر نوسان ولتاژ می شود
• جلوگیری از ضرر و زیان و جلوگیری از سوختن تجهیزات برقی
• افزایش امنیت دستگاه و طول عمر آن
• ارائه خروجی سینوسی بعد از تثبیت ولتاژ
تفاوت استابلایزر و محافظ برق
تثبیت کننده های ولتاژ دارای یک برد میکروپروسسوری هوشمند هستند که حتی با دقت یک ولت می تواند ولتاژ ورودی را دریافت و در صورت کوچکترین نوسان یا پرش ناگهانی ولتاژ ، خروجی ثابت 220ولت را تنظیم و به دستگاه بعدی تزریق می کند و می تواند این کار را در یک بازه بلند 150 الی 280 ولت انجام دهد و اما محافظ برق دقت مناسبی ندارد به طور مثال اگر 10 بار در طول روز ، نوسالن ولتاژ اتفاق بیفتد ، دستگاه 10 بار خاموش می شود اما در استابلایزر اینطور نیست مگر اینه ولتاژ از بازه گفته شده در بالا خارج شود یعنی از 280 ولت ، بالاتر رود ، دستگاه خاموش می شود.

چرا استابلایزر دلتا را پیشنهاد می کنیم؟

• محصولات دلتا Delta دارای کیفیت متفاوت با طراحی ویژه جهت کارکرد مداوم با طول عمر حداقل 10 سال بدون تعمیر می باشد.
• محصولات كمپاني دلتا Delta دارای استاندارد CE و iso9001 بوده و در حال حاضر به بیش از 56 کشور جهان صادر می شود.
• انواع استابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ دلتا Delta در رنج های توانی 500 الی 20000 کیلو وات در مدل های استابلایزر تک فاز و 3000 الی 50000 کیلو وات در مدل های استابلایزر سه فاز قابل ارائه است .
• کمپانی بزرگ دلتا Delta مجهز به ۶ خط تولید پیشرفته در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی و استابلایزر است که ۲ خط تولید آن به صورت کاملا رباتیک در حال تولید استابلایزر هاي سرو موتوري با كيفيت بالامی باشد.
• استابلایزر هاي دلتا Delta در تمامی رنج ها به مجهز به صفحه نمايش و هسته اي داخلي تماما مس وداراي سيستم حفاظتي ولتاژ و جريان و تکنولوژی روز دنیا است.
• محصولات دلتا Delta دارای يك سال گارانتی طلایی و 10سال خدمات پس از فروش است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها