تنیس راجرز زنان تا سال۲۰۲۱ به تعویق افتاد

شیوع ویروس کرونا در جهان باعث لغو مسابقات تنیس راجرز، در کانادا شد.

تنیس راجرز زنان تا سال۲۰۲۱ به تعویق افتاد

انجمن تنیس زنان (WTA) اعلام کرد: «مسابقات تنیس زنان، جام راجرز که قرار بود در ماه آگوست (مردادماه)، در مونترال کانادا، برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.»

انجمن تنیس زنان اعلام کرد: «دولت کبک برگزاری تمام رویداد‌ها را تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ (اوایل شهریورماه سال جاری) به دلیل شیوع ویروس کرونا، ممنوع کرده، بنابراین این رقابت‌ها تا آگوست سال آینده به تعویق می‌افتد.»

انجمن تنیس زنان، همچنین اعلام کرد امنیت همیشه در اولویت است، هرچند این تصمیم دشواری بود، اما مشتاقانه منتظر هستیم تا سال آینده برای برگزاری این رقابت‌ها به مونترال بازگردیم.

انجمن تنیس زنان، در ادامه بیانیه خودش آورده: با توجه به شرایط موجود، تور جهانی تنیس زنان هم تا ۱۲جولای (اوایل مردادماه) به تعویق می‌افتد. ما برای ارزیابی اینکه چه زمانی می‌توانیم این رقابت‌ها را مجددا برگزار کنیم، با شرکت کنندگان این تورنومنت مذاکره خواهیم کرد. ما تا ماه آینده در باره زمان بعدی برگزاری رقابت‌‎های تور جهانی تنیس زنان، هیچ تصمیمی نمی‌گیریم.

جام راجرز مردان هم در همان تاریخ در تورنتو برنامه ریزی شده است. این در حالی است که تمام رویداد‌های ورزشی تنیس تا پایان ماه جولای (اوایل مردادماه) به حالت تعلیق درآمده است.

جام راجرز زنان و مردان، یکی از چهار گرند اسلم برتر جهان است.

منبع: پارسینه

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها