تجاوز مرد 50 ساله به دختر 11 ساله

پلیس انگلستان مردی 50 ساله را در جریان تجاوز جنسی به چند کودک دستگیر و زندانی کرد.

تجاوز مرد 50 ساله به دختر 11 ساله

بنا به گزارش پلیس محلی، متهم هنگامی دستگیر شد که قصد آزار و اذیت جنسی دختری 11 ساله را که در فضای مجازی با یکدیگر آشنا شده بودند را داشت و در جریان این دستگیری مشخص شد که متهم سابقه چندین بار تجاوز و دست درازی به کودکان را داشته و آخرین بار دختری 8 ساله را در خیابان مورد دست درازی قرار داده بود که با شکایت خانواده قربانی متواری شده و با قرار ملاقات با دختر 11 ساله قصد فرار از شهر را داشت که توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

با انتشار تصویر متهم در رسانه ها خانواده های زیادی با مراجعه به اداره پلیس شکایت خود را علیه این مرد مطرح کردند و مدعی شدند که کودکانشان بارها مورد دست درازی مرد پلید قرار گرفتند و با تهدید وادار به سکوت شدند.

در حال حاضر متهم در زندان است تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

منبع: روزنو

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آرش
    0

    با سلام حق این ست که از باب این عنوان بی ربط از شما و به دلیل تشویش اذهان عمومی شکایت گردد. چگونه است که بدون نام بردن از کشور مثلاً در اینجا انگلستان در تیتر خبر اذهان را منحرف می کنید.شاید کسی لینک خبر را باز نکند..آیا شایسته است با تصور اینکه این جنایت در کشور خودمان اتفاق افتاده دچار اضطراب و استرس گردد؟ کمی تقوا بد نیست که اگر بیندیشید..انسانیت در چند کلیک بیشتر خلاصه نمی شود..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها