یگان‌های منتخب ارتش در کرمانشاه "رژه خدمت" رفتند

رژه خدمت با شعار

یگان‌های منتخب ارتش در کرمانشاه "رژه خدمت" رفتند

رژه خدمت با شعار "مدافعان وطن، یاوران سلامت"، به مناسبت روز ارتش، امروز (۲۹ فروردین) با حضور استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استان، در کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، یگان‌های ارتشی مستقر در کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا، به جای برگزاری رژه نظامی اقدام به برگزاری رژه خدمت کردند.

نیروهای ارتشی در کرمانشاه به همراه یگان های جنگ نوین که مجهز به تجهیزات و ماشین آلات مقابله با جنگ‌های میکروبی و شیمیایی بودند، پس از برپایی رژه خدمت در پادگان شهید سروران کرمانشاه، وارد معابر شهری شده و اقدام به ضدعفونی معابر عمومی کردند.

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یگان های منتخب ارتش در کرمانشاه پس از انجام مراسم رژه خدمت برای انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی راهی مناطق حاشیه ای و آلوده شهر کرمانشاه از حیث شیوع کرونا که قبلا از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شده بود، شدند.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در ادامه با اشاره به اقتدار کنونی ارتش، گفت: ارتش امروز در اقتدار نظامی به سر برده و در حوزه های مختلف حراست و پشتیبانی از نظام همواره با تمام توان و امکانات خود در کنار مردم و سایر نیروهای نظامی بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به ورود ارتش در حوزه مقابله با شیوع کرونا و حتی درمان بیماری با اختصاص تجهیزات و نیروهای بیمارستانی و نقاهگاه، گفت: ارتش تا پایان کرونا در کنار مردم استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها