آخرین جزئیات از برگزاری کلاس‌های مجازی برای دانش آموزان ناشنوا و نابینا

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور درباره ارائه خدمات مجازی به کودکان دارای معلولیت توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از برگزاری کلاس‌های مجازی برای دانش آموزان ناشنوا و نابینا

محمد نفریه رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانش آموزان نابینا و ناشنوا، اظهار کرد: برای دانش آموزان و در کل همه افراد دارای معلولیت از ابتدای شیوع ویروس کرونا برنامه‌های خاصی تعیین شده است.

وی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ما دستورالعمل‌هایی را برای مدارس استثنایی ارسال کردیم تا کار آموزش را قطع نکنند و به صورت مجازی اجرا کنند.

نفریه تصریح کرد: آموزش مجازی ویژه ناشنوایان با حضور مترجم مخصوص در حال برگزاری است، همچنین برای نابینایان هم متناسب با شرایطی که دارند اقدامات خاصی را انجام دادیم تا بتوانند مانند سایر دانش آموزان از آموزش مجازی در این ایام بهره‌مند شوند.

وب افزود: دوره‌های آموزشی بعد از کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا نیز به صورت مجازی در حال برگزاری است و فضای مجازی ما در این مدت بسیار فعال بوده است.

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور درباره اقدامات بهزیستی در این ایام برای کودکان اوتیسم، بیان کرد: برای تمام افراد دارای معلولیت که تحت پوشش بهزیستی هستند با شیوع ویروس کرونا تمهیداتی در نظر گرفته شده و بهزیستی حمایت خود را از این افراد دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه کودکانی که دارای اختلال اوتیسم هستند نیز از این حمایت‌ها بهره‌مند می‌شوند، گفت: با وجود اینکه مراکز روزانه ما تعطیل هستند و پیش از این والدین برای ساعاتی فرزندانشان را به این مراکز می‌آوردند، اما هم اکنون مربیان به صورت مجازی به والدین نکاتی را برای نگهداری بهتر از کودکان اوتیسمی ارائه می‌دهند و ارتباطشان را با خانواده‌ها قطع نکردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها