حکایت عجیب خودرویی که دست تاج ماند!

کانال صداوسیما مدعی شد: خودرویی که توسط فدراسیون فوتبال خریداری شده بود و در اختیار رئیس این فدراسیون بود، پس از برکناری مهدی تاج تحویل فدراسیون فوتبال نشده است!

حکایت عجیب خودرویی که دست تاج ماند!

اصولا هر فردی که پست سازمانی‌اش را ترک می‌کند باید قبل از آن با سازمان مربوطه تسویه‌حساب کند. حال این تسویه می‌تواند مالی باشد یا اموالی که در طول مدت خدمت در اختیار شخص مربوطه قرار داشته است. در همین خصوص و طبق پیگیری‌ها به‌نظر می‌رسد مهدی تاج بعد از جدایی از فدراسیون فوتبال هنوز درخصوص برخی اموال فدراسیون فوتبال تسویه نکرده و دلیل آن‌هم مشخص نیست.

برخی می‌گویند تاج که مدتی پیش با خانواده عازم اروپا شده فعلا قصد بازگشت به ایران را ندارد، اما برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او به ایران بازخواهد گشت و برخی تماس‌های تاج با اطرافیانش نیز حکایت از این امر دارد، با این حال عجیب است که هنوز خودروی فدارسیون فوتبال را که به رئیس وقت فدراسیون تعلق دارد، مرجوع نکرده است!

مگان مشکی‌رنگی که از زمان علی کفاشیان توسط فدراسیون فوتبال خریداری شده و سال‌ها زیر پای او قرار داشت، بعد از رفتن رئیس اسبق به تاج رسید و او تردد روزانه در مدت زمان حضور در فدراسیون فوتبال را توسط آن انجام می‌داد، ولی حالا خبر رسیده از زمانی که تاج فدراسیون را ترک کرده این ماشین هنوز مرجوع نشده و از دلایل آن نیز کسی خبر ندارد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • دبهل
    0

    ميخوان رييس بشن تسبيح ميزنن پيشوني داغ ميكنن بعد كه ميافتن ميرن خارج اونجا زندگى جمع كردن بقيه عمر كيف ؟.

  • ناشناس
    0

    انتخاب تاج و هر فرد غیر فوتبالی از اول اشتباه بووده و هست

  • رضا
    0

    سلام..خیلی از آقایون پس از برکناری خودرو بیت المال زیر پایشان هست.تازه سر کار هم که باشند با این خودرو سفر میروند قبض بنزین میدهند پولشا میگیرند جالب بود تصادف هم که میکردند مقصر بودند خودرو را رابا پول ملت درست میکردند ...از این دست آدمها زیادند تازه حجر الاسود راهم بوسیده اند...

  • کاربر ناشناس
    0

    این افراد برای همین بخور بخور ها پست میگیرن بعد هم دچار فشار خون بالا میشن وحمله قلبی حادث میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها