محبوس شدن یک کارگر در ساختمان در حال تخریب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان در حال تخریب خبر داد.

محبوس شدن یک کارگر در ساختمان در حال تخریب

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: ساعت ۰۹و۱۹ دقیقه صبح پنجشنبه، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در حال تخریب اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در جنت آباد مرکزی-بالاتر از همت، اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساختمان قدیمی سه طبقه که ۲ طبقه بالایی آن از پیش تخریب شده بود رخ داده بود، کارگران در طبقه اول مشغول کار بودند که مساحت حدود ۴۰ متر از سقف تخریب می‌شود و چهار نفر کارگر نیز در آن محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: بر اساس اطلاعات اولیه در ابتدا چهار نفر زیر آوار محبوس شده بودند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان، سه نفر از آن ها از زیر آوار خارج شده بودند.

زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند یکی از کارگران از ناحیه دو پا تا کمر گرفتار بود که آتش‌نشانان با انجام ایمن‌سازی‌های لازم موفق شدند این کارگر را از زیر آوار خارج کنند.

ملکی افزود: این فرد به اورژانس تحویل داده شد و ساعت ۹و۳۶ دقیقه عملیات به پایان رسید.

وی در پایان با بیان اینکه بیشتر ساختمان‌هایی که تخریب می‌شوند، قدیمی هستند، گفت: این ساختمان‌ها مقاومت خود را در طول سال‌ها از دست داده و کوچک‌ترین بی احتیاطی می‌تواند موجب حادثه شود.

بنابراین باید حتما از کارگران با تجربه در زمینه تخریب استفاده کنند و یک مجری بر امر تخریب نظارت داشته باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها