سارقان اموال احمدرضا عابدزاده راهی زندان شدند

با پیگیری‌های احمدرضا عابدزاده و اطرافیانش، برخی سارقان اموال او پس از دستگیری و دادگاهی شدن در زندان حبس شدند.

سارقان اموال احمدرضا عابدزاده راهی زندان شدند

چند روز قبل تعدادی سارق با حمله به ویلا و مغازه احمدرضا عابدزاده ، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران در متل قو مازندران، برخی از لوازم منزل و مغازه او را مورد دستبرد قرار دادند.

طبق اعلام یکی از نزدیکان عقاب آسیا، لباس‌ها و دست‌کش‌های او در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه که به همراه تابلو‌های نفیس، هدایایی که مردم به او داده‌اند، مجسمه‌های داخل منزل و برخی وسایل گران قیمت جزو لوازمی بوده که از خانه عابدزاده سرقت شده است. برخی از این وسایل ارزش معنوی بسیار زیادی برای عابدزاده دارند و سرقت آن‌ها سبب عصبانیت و ناراحتی او شده است.

رستوران عابدزاده هم از دستبرد سارقان در امان نمانده و برخی لوازم آن به سرقت رفته است. باتوجه به اداره شدن این رستوران از سوی خود عابدزاده و حضور متوالی او در مغازه، همواره مردم، مسافران و دوست داران دروازه‌بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس به دیدار عقاب آسیا می‌روند و فست فود عابدزاده مشتریان پروپاقرصی دارد. البته این رستوران در یک ماه اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا ، بسته بوده است.

طبق اعلام یک منبع آگاه و با پیگیری‌های عابدزاده و اطرافیانش، ۴ نفری که در این دزدی مشارکت داشته دستگیر شده‌اند و تنها بازداشت یکی از آن‌ها باقی مانده است.

جلسه دادگاهی این دزدان هم برگزار شده و شنیده می‌شود ۲ نفر از آن‌ها با وثیقه آزاد شده‌اند، اما نفرات دیگر باتوجه به سوابق زیاد کیفری‌شان، راهی زندان‌های شمال کشور شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیر کردزنگنه
    0

    برو بابا دلت خوشه حالا تو عابدزاده بودی اموالت پیدا شد ما که چند ساله پلیس یه انگشت نگاری نکرد تازه در جواب ما گفت خیلی فیلم پلیسی نبینید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها