دستگیری سارق موتورسیکلت‌ها در تهران

رئیس کلانتری 106 نامجو تهران از دستگیری سارق موتوسیکلت و اعتراف وی به 20 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق موتورسیکلت‌ها در تهران

سرهنگ مرتضی بیرانوند رئیس کلانتری 106 نامجو تهران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از پارکینگ چند ساختمان ماموران کلانتری 106 نامجو دستگیری عامل یا عاملان سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با مراجعه به محل های سرقت و بررسی های میدانی سرنخی به دست آوردند که نشان می داد، سرقت توسط یکی از سارقان سابقه دار که بارها از سوی ماموران کلانتری106 نامجو دستگیر شده بود انجام شده است و به دنبال آن با شناسایی مخفیگاه وی دستور دستگیری سارق از مرجع قضائی اخذ شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه عصر روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند ولی دریافتند از آنجایی که متهم از مخفیگاهش خارج نشده است احتمالا در محل سکونتش حضور ندارد.

سرهنگ بیراوند با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر مشخص شد متهم برای فرار به پشت بام ساختمان رفته است، افزود: ماموران با حضور در پشت بام ساختمان متوجه پنهان شدن سارق پشت یکی از کولرها شدند و در عملیاتی وی را که از فرمان های پلیسی تمرد می کرد، زمین گیر کردند.

رئیس کلانتری نامجو ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی که از منطقه نارمک به سرقت رفته بود کشف شد و سارق جوان به همراه موتورسیکلت سرقتی به کلانتری انتقال یافت.

به گفته وی متهم در تحقیقات انجام شده به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها