دستگیری عامل قتل اعضای یک خانواده در رودبار جنوب

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از بازداشت عامل قتل یک پیرمرد 70 ساله و کودک خردسال رودباری خبر داد.

دستگیری عامل قتل اعضای یک خانواده در رودبار جنوب

حامد عمرانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب روز یکشنبه با اعلام این مطلب عنوان کرد: پس از کسب گزارشی در آخرین ساعات از آخرین روز از سال 98مبنی بر تیراندازی مسلحانه در حومه شهر رودبار جنوب بلافاصله دادستانی رودبار جنوب به موضوع ورود و بازپرس ویژه قتل این دادسرا در محل حادثه حضور یافت.
وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک پیرمرد 70ساله(پدربزرگ خانواده) به همراه یک کودک خردسال به ضرب گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل رسیدند و مادر ودیگر پسر خانواده به علت شدت جراحات به بیمارستان اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه تلخ صادر شد، عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل از اقوام خانواده مقتول است و اختلافات خانوادگی و مالی علت و انگیزه این جنایت بوده است .
عمرانی ادامه داد:در همان روزهای ایام عید نوروز و درراستای اجرای میثاق نامه عدالت وامنیت پایدار که از نوآوری های ارزشمند رئیس کل دادگستری استان کرمان است،چندین جلسه مشترک با سران طوایف و ریش سفیدان محلی برگزار شد و پیرو رایزنی های صورت گرفته صبح امروز قاتل خود را به دادستانی رودبار جنوب معرفی کرد و پس از اعتراف به بزه ارتکابی خود، راهی زندان شد.
دادستان رودبار جنوب به مخلین نظم و امنیت و مرتکبین جرائم مهم هشدار داد:دستگاه قضائی با قاطعیت تمام با افراد شرور برخورد می کند و اجازه جولان به احدی از آنها داده نخواهد شد.

شهرستان رودبار جنوب یکی از شهرستان‌های استان کرمان است، که در منتهی‌الیه جنوب شرقی استان قرارگرفته‌است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها