پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مهر و موم شد.

پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در شازند

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در جامعه و در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی مبنی بر محدودیت فعالیت برخی صنوف، تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر مهر و موم واحدهای متخلف، به ۱۱ واحد صنفی شهرستان شازند اخطار مهر و موم، ۱۲ واحد تذکرات بهداشتی داده شده و از ۶ واحد نیز تعهد گرفته شد.

سارق کابل‌های برق ساختمان‌های نیمه کاره در اراک دستگیر شد

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق کابل‌های برق ساختمان‌های نیمه‌کاره این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ علوی اراک پس از بررسی میدانی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، در این راستا متهم را شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سه فقره سرقت کابل برق از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

۱۱ کیلوگرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در استان مرکزی کشف شد
سرهنگ احمدرضا چگینی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۱ کیلوگرم تریاک در قالب پوشش مسافرت خانوادگی در یکی از جاده‌های ارتباطی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدرضا چگینی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یکی از شهرستان‌های استان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط تعدادی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر مطلع شدند.

وی بیان کرد: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، ۲ دستگاه خودرو متعلق به این افراد که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد بودند شناسایی و متوقف شدند و در این رابطه چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

شهرستان شازند یکی از شهرستان‌های استان مرکزی ایران است.

مرکز این شهرستان، شهر شازند است که در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اراک قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها