آزادی یک مادر زندانی توسط بانوی خیر یزدی

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: یک بانوی خیر یزدی زمینه آزادی یک مددجو نسوان محکوم مالی را از زندان مرکزی این استان فراهم کرد.

آزادی یک مادر زندانی توسط بانوی خیر یزدی

«اسلام افشون» صبح امروز ۲۴ فروردین ماه با اشاره به این‌ که زندانیان جرایم غیرعمد مالی شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و بدهی‌ مالی هستند، اظهار کرد: خوشبختانه در استان یزد شاهد مشارکت فعال و پرشور خیرین در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی هستیم.

وی افزود: «شمسی ابراهیمی» یکی از خیرین یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه و پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال موجب آزادی یک زندانی محکوم مالی شد.

این خیر یزدی هدف خود از انجام این کار خیر را خشنودی خداوند و شادی قلب امام زمان (عج) دانست.

مدیر عامل ستاد دیه استان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شش محکوم مالی جرایم غیرعمد در بند زنان زندان مرکز یزد به سر می‌برند که چشم انتظار دست‌های پر خیر و برکت خیران هستند.

افشون بیان کرد: نیکوکاران برای کمک به مددجویان می‌توانند هدایای خود را به شماره حسابهای ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه واریز کنند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شماره کارت‌های مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ نیز برای واریز کمک‌ها پیش‌بینی شده و خیرین محترم می‌توانند با شماره گیری کددستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* نیز در این باره اقدام کنند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها