دستگیری قاتل فرمانده يگان حفاظت امور اراضی استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلي كه هفته گذشته به دليل اختلاف بر سر چراگاه دام، 2 برادر را به قتل رسانده بود صبح امروز خود را به پليس معرفی كرد.

دستگیری قاتل فرمانده يگان حفاظت امور اراضی استان فارس

سردار رهام‌بخش حبيبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده يگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسيده و 2 نفر ديگر نيز مجروح و راهی بيمارستان مي‌شوند كه موضوع شناسايی و دستگيری عوامل درگيری در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردارحبيبی خاطر نشان كرد: ماموران انتظامي با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقيقات فني و تخصصي موفق شدند در اين خصوص 2 نفر از عوامل درگيری را شناسايی و دستگير كنند.

وي با بيان اينكه قاتل در همان لحظات اوليه درگيری متواری شده بود، افزود: پليس با برنامه‌ريزی عملياتی و پوشش امنيتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلي درگيری تنگ كرد و بدين‌ترتيب قاتل چون هيچ راهی براي فرار از چنگال قانون نداشت صبح روز جاری خود را به مقر انتظامی معرفی كرد.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه قاتل پس از بازجويي اوليه و تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفی شد، اظهار كرد: پليس با كسانی كه بخواهند در نظم و امنيت استان فارس اخلال ايجاد كنند برابر قانون به شدت با آنان برخورد مي‌كند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها