حمله کرونا به رؤیای ۳۰ ساله لیورپولی‌ها

لیورپول در حالی در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس پس از ۳۰ سال بود که شیوع کرونا رسیدن قرمزهای بندر مرسی‌ساید به این مقام را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

حمله کرونا به رؤیای ۳۰ ساله لیورپولی‌ها

در شرایطی که همگان چشم انتظار تماشای آخرین مسابقات مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بودند،فراگیری کرونا در اروپا باعث شد تا این مسابقات به تعویق بیفتد و تکلیف این مرحله روشن نشود. در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای از سرگیری این رقابت های اعلام نشده و احتمالا تا دو ماه آینده هم این اتفاق نخواهد افتاد. چندی پیش هم یوفا اعلام کرد که دیدارهای فینال لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا که قرار بود ۲۷ و ۳۰ ماه می برگزار شود،به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

رقابت های لیگ برتر انگلیس هم دیگر لیگ مهم فوتبالی اروپاست که حالا سرنوشتی نامعلوم دارد. در شرایطی که لیورپول خود را پس از ۳۰ سال آماده یک قهرمانی قاطعانه در جزیره می کرد، ابتدا با شکست مقابل واتفورد امکان فتح جام طلایی را از دست داد و سپس با حذف از FA CUP و لیگ قهرمانان اروپا توسط چلسی و اتلتیکومادرید رویای سه گانه را بر باد رفته دید و حالا هم با تعلیق رقابت های لیگ برتر بخاطر گسترش روز افزون ویروس کرونا در انگلیس،ممکن است به قهرمانی در این رقابت ها هم نرسد. رقابت های لیگ برتر انگلیس در ابتدا تا تاریخ ۱۶ فروردین ماه تعطیل شده بود اما حالا این تعطیلی تا ۱۱ اردیبهشت تمدید شده و این امکان فراهم است تا در صورت ادامه وضعیت قرمز بازهم تعلیق این رقابت ها تمدید شود. در این خصوص گمانه زنی های زیادی در خصوص ادامه رقابت ها یا تعطیلی قطعی آن وجود دارد و هنوز مشخص نیست که در نهایت چه تصمیمی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها