سونی «اکسپریا ۵ II» کوچکترین تلفن ۵G جهان می‌شود؟

شایعاتی در مورد گوشی اکسپریا ۵ Plus سونی به عنوان بزرگ‌ترین تلفن هوشمند وجود داشت، اما هرگز براورده نشد. اکنون در مورد تلفن‌های این شرکت ماجرا کاملاً برعکس شده است واکسپریا ۵ II با یک صفحه نمایش زیر ۶ اینچی معرفی می‌شود.

سونی «اکسپریا ۵ II» کوچکترین تلفن ۵G جهان می‌شود؟

اکسپریا ۵ II با یک صفحه نمایش زیر ۶ اینچی معرفی می‌شود.

به گفته منابع آگاه، این تلفن در نیمه دوم سال جاری در ژاپن منتشر می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۶-۵.۸ اینچی است و از پنل ۶.۱ اینچی در اولین اکسپریا ۵ برخوردار است. احتمال بسیار زیاد این گوشی دارای اتصال ۵G برخوردار است و همین امر باعث می‌شود اولین گوشی زیر ۶ اینچی ۵G در جهان باشد.

این تلفن ۵G دوم سونی خواهد بود. این اکسپریا ۵ II می‌تواند به خوبی بین Xperia ۱ II و ۱۰ II - کوچکتر از پرچمداران قدرتمند قرار بگیرد. اگرچه حتی با وجود ۵G، وضعیت پرچمدار بودن این گوشی مشخص نیست. چند ماه پیش شایعه‌ای درباره "اکسپریا ۹" با اسنپدراگون ۷۶۵G منتشر شد که دارای یک مودم ۵G است. این مدل حتی در دسامبر ۲۰۱۹ محک زده شد. اما هنوز وارد بازار نشده است.

شایعات جدید در مورد چیپست اطلاعات جدیدی نمی‌گویند، اما اکسپریا ۵ فعلی دارای پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ است که شاید دلیل دیگری برای تغییر نام این محصول باشد.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها